coinex
راهنمای خرید تکراتو

تریلر جدید فیلم Kingsman ؛ ریشه های تاریخی سازمان به کجا می رسد؟

تریلر جدید فیلم KingsMan منتشر شده است که در آن تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم نشان داده می‌شود و زمان اکران آن را اعلام می‌کند.

این تریلر جدید فیلم The King’s Man درواقع یک تریلر Red Band است که طی آن تصاویر جدیدی از اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman نشان داده می‌شود که به ریشه و گذشته سازمان جاسوسی کینگزمن پرداخته است و تاریخ اکران آن را نیز اطلاع رسانی می کند.

تریلر جدید فیلم Kingsman

داستان فیلم به این گونه است که شخصیت رالف فاینز، بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم است که هر دو در جنگ جهانی اول نیز شرکت داشته‌اند. سازمان کینگزمن نیز اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود و جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند.

بازیگران این فیلم شامل هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو هستند.

تریلر جدید فیلم Kingsman ؛ ریشه های تاریخی سازمان به کجا می رسد؟
پوستر رسمی فیلم Kingsman

متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را نیز برعهده دارد. این فیلم در ۲۲ دسامبر یا همان ۱ دی اکران می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم نیز آمده است که‌درحالی‌که گروهی از بدترین ظالمان تاریخ و مغز‌های متفکر جنایتکاران دور هم جمع گشته‌اند تا برای نابودی میلیون‌ها نفر برنامه‌ای را طراحی و اجرا کنند، یک نفر باید برای مقابله با آن‌ها با زمان مسابقه دهد. قسمت پیش درآمد این فیلم نیز به ریشه اولین سازمان اطلاعاتی مستقل می‌پردازد. تریلر این فیلم را از لینک زیر در یوتوب ببینید:

تریلر فیلم کینگزمن

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم Kingsman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر