;
coinex

دیلیت اکانت ایمو [آموزش تصویری حذف حساب کاربری IMO]

ایمو یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است. در این گفتار قصد داریم به آموزش تصویری دیلیت اکانت ایمو بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

ایمو یکی از شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر برای تماس تصویری کاربرد دارد. این شبکه اجتماعی مدتی است که به فراموشی سپرده شده است.

چرا که کاربران می‌توانند با اپلیکیشن‌هایی مانند واتساپ و اینستاگرام هم تماس تصویری برقرار کنند. شاید این برنامه دیگر برای برخی افراد کاربرد نداشته باشد. از این رو، این نوشتار را به آموزش تصویری دیلیت اکانت ایمو اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت ایمو

برنامه ایمو توسط دو برادر برنامه نویس که یکی از آن‌ها کارمند سابق شرکت گوگل بوده است طراحی و ساخته شده است. این اپلیکیشن در سال 2007 به جهان عرضه شد. در ابتدای کار این برنامه موفق نبود و خیلی از افراد نام برنامه ایمو Imo را نمی دانستند.

اما به مرور زمان و تغییرات خوبی که در برنامه ایمو Imo انجام شد، حال این اپلیکیشن به یک پیام رسان قابل اعتماد تبدیل شده است و کاربران می‌توانند در بخش تنظیمات از ویژگی متمایز آن باخبر شوند و حتی می‌توانند به راحتی قابلیت دیلیت اکانت ایمو را مشاهده کنند. در ادامه با ما باشید تا حذف دائمی اکانت imo را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

اپلیکیشن imo

دیلیت اکانت ایمو
چرا اکانت ایمو حذف نمی شود ؟

اپلیکیشن imo یکی از شبکه‌های اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد به صورت متنی، صوتی، تصویری ارتباط برقرار کنید و لذت یک ارتباط ایمن و خوب را داشته باشید.

این برنامه از ظاهری بسیار ساده و زیبا ساخته شده و امکان چت تصویری با کیفیت بالا را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کند. به گونه ای که شما حتی با داشتن یک اینترنت معمولی می توانید با یک کیفیت خوبی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

در ابتدا، این برنامه کاربردی فقط مخصوص سیستم عامل‌های اندروید بود، اما به مرور زمان نسخه‌های IOS و همچنین یک نسخه مخصوص ویندوز نیز برای این برنامه طراحی گردید، که این امکان را می‌دهد تا در هرجایی و هر پلتفورمی به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید.

برنامه ایمو در ابتدای کار به شدت مورد انتقاد افراد مختلف قرار گرفت بود به همین علت اکثر افراد تلاش می‌کردند این برنامه را حذف کنند. اما با گذشت زمان سازنده‌های این برنامه تلاش کردن مشلات و کندی‌های این برنامه را حل کند.

در حال حاضر اپلیکیشن ایمو جز 10 برنامه برتر شبکه های اجتماعی و ارتباطی بوده و هم اکنون دارای بیش از 10 میلیون کاربر فعال است. اما همچنان این برنامه مشکلات متعددی دارد و شرکت سازنده ایمو در حال رفع این مشکلات است.

به عنوان مثال می‌توان کم بودن تنظیمات مربوط به حریم شخصی را درنظر گرفت، یا می‌توان کمبود استیکرهای موجود در برنامه را نیز به آن اضافه کرد که رفع هر کدام از این موضوعات می‌تواند باعث جذب بیشتر افراد به این برنامه محبوب شود.

البته شاید یکی از ویژگی‌هایی که زیاد چشم نواز نیست، توانایی قرار دادن تنها یک عکس به عنوان عکس پروفایل است و کاربران این امکان را همچون تلگرام در اختیار ندارند و نمی‌توانند به راحتی در برنامه Imo تعدادی عکس پروفایل برای خود قرار دهند.

از طرفی سایر پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز قابلیت تماس تصویری را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند و همین امر موجب شده که به نسبت گذشته افراد برای برقراری تماس ویدیویی کمتر از ایمو استفاده کنند. به همین علت برخی افراد سعی دارند این برنامه به طور کامل حذف کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

دیلیت اکانت ایمو چگونه است ؟

برای حذف دائمی اکانت imo در سیستم عامل اندروید، ابتدا تلفن همراه خود را به اینترنت متصل کنید و وارد برنامه ایمو شوید. حال مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید تا به راحتی دیلیت اکانت ایمو را انجام دهید.

ابتدا در صفحه اصلی برنامه Imo گزینه تنظیمات بیشتر را انتخاب کرده و وارد بخش حساب کاربری خود شوید.

دیلیت اکانت ایمو
دیلیت اکانت ایمو چگونه است ؟

حال با صحفه جدیدی روبه‌رو می‌شوید. عبارت Setting را لمس نمایید و وارد تنظیمات مربوط به نرم افزار شوید، در پنجره‌ای که برای شما نمایان می‌شود به دنبال گزینه Imo Account Settings بگردید و با پیدا کردن و انتخاب آن به منوی حساب کاربری در برنامه ایمو برای دیلیت اکانت imo خود وارد شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

دیلیت اکانت ایمو
دیلیت اکانت ایمو چگونه است ؟

در این مرحله پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود، گزینه‌ای با عنوان Delete Imo Account را انتخاب کرده و وارد صفحه دیلیت اکانت imo شوید، تا بتوانید حساب کاربری خود را به سادگی حذف کنید.

دیلیت اکانت ایمو
دیلیت اکانت ایمو چگونه است ؟

حال در این مرحله صفحه ای برای شما به نشان داده خواهد شد که می توانید شماره همراه خود را وارد کنید. لازم به ذکر است حتما باید شماره تلفنی که با آن اقدام به ساخت اکانت کرده‌اید را وارد نمایید. با فعال شدن گزینه Delete در منوی بالایی و در گوشه سمت راست به راحتی دیلیت اکانت imo خود را انجام دهید و تمام اطلاعات خود را پاک کنید.

دیلیت اکانت ایمو
دیلیت اکانت ایمو چگونه است ؟

شما باید در صفحه جدیدی که مشاهده می‌کنید علت دیلیت اکانت imo خود را وارد کنید تا شرکت سازنده برنامه Imo دلیل آن را بداند و در صورت لزوم و توانایی، بتواند آن را به راحتی رفع نماید. می‌توانید این کادر را نیز به صورت خالی قرار داده و محتوی خاصی در آن یادداشت نکنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اسنپ چت

دیلیت اکانت ایمو
چرا اکانت ایمو حذف نمی شود ؟

مراحل دیلیت اکانت imo پایان یافت و شما بعد از انجام مراحل به صفحه اولیه برنامه بازخواهید گشت و دیگر تمام فایل ها و تاریخچه های موجود از حساب شما به صورت کامل حذف خواهد شد.

اگر سیستم عامل شما آی او اس است برای حذف دائمی اکانت imo کافیست، تلفن همراه خود را به اینترنت متصل کنید و وارد اپلیکیشن ایمو خود شوید. مراحل دیلیت اکانت imo در سیستم آی او اس کمی متفاوت است و باید از دستورالعمل دیگری برای حذف اکانت ایمو خود استفاده کنید.

در سمت چپ منوی برنامه می‌توانید علامت تنظیمات را مشاهده کنید که به صورت سه نقطه است، آن را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید.

دیلیت اکانت ایمو
چرا اکانت ایمو حذف نمیشود ؟

حال با ورود به این بخش می‌توانید از سمت چپ گزینه تنظیمات که شبیه چرخ دنده است را انتخاب کرده تا منوی کاملی از تنظیمات مربوط به برنامه Imo را مشاهده نمایید.

دیلیت اکانت ایمو
چرا اکانت ایمو حذف نمی شود ؟

بعد از ورود به بخش تنظیمات به دنبال منوی با عنوان Delete Imo Account بگردید و با وارد شدن به آن مراحل دیلیت اکانت imo را دنبال کنید، از این بخش به بعد روال کار تا حدود زیادی همانند نسخه اندروید برنامه است و شرکت ایمو سعی کرده است یکپارچگی خاصی را در تنظیمات خود برای تمام نسخه‌ها حفظ نماید.

دیلیت اکانت ایمو
حذف دائمی اکانت imo

در این مرحله باید شماره تلفن خود را وارد نمایید تا اپلیکیشن به صورت کامل اکانت شما را حذف کند. البته باید دقت داشته باشید که بعد از وارد کردن شماره تلفنی که با آن اکانت ایموی خود را ایجاد کرده‌اید، باید توضیحی مختصری به صورت دلخواه در بخش FeedBack تایپ کرده و یا این کادر را خالی رها کنید.

بیشتربخوانید:

دیلیت اکانت ایمو
حذف دائمی اکانت imo

بیشتر بخوانید:

.

نظرات شما در خصوص دیلیت اکانت imo چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر