;
coinex

دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

یکی از سریال‌های عاشقانه که طرفدارن بسیاری دارد، عشق مشروط است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید.

عشق مشروط یکی از سریال‌های عاشقانه بوده که در دو فصل طراحی شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان ایفای نقش کرده‌اند.

نویسنده این مجموعه عایشه اونرکوتلو بوده و فیلم به کارگردانی آلتان دونمز است. این سریال با نام درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن هم شناخته می‌شود. در ادامه ما لینک دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

سریال عشق مشروط داستان زندگی دختری به نام ادا را به تصویر کشیده که در دوران کودکی مادر و پدر خود را از دست داده است. تنها آرزوی ادا فارغ التحصیل شدن در یک رشته عالی در یکی از بهترین دانشگاه‌های آسیا است. اما این آرزو با اهمال کاری یکی از برترین معماران ترکیه از بین می‌رود.

ادا زندگی متوسطی دارد و نمی‌تواند مخارج تحصیل خود را به طور کامل بدهد و از آنجایی که او یکی از بهترین دانشجو‌های دانشگاه است توسط سرکان بولات که یکی از بزرگ‌ترین معمار‌های شهر است بورسیه می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 130 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

اما با گذشت چند سال درست زمانی که ادا موفق به گرفتن بورسیه دانشگاه ایتالیا شد بورسیه او قطع می‌شود و نمی‌تواند به تحصیل خود ادامه بدهد. ادا از سرکان بولات متنفر است و معتقد بود او زندگی‌اش را نابود کرده است.

این دو طی یک اتفاق باهم آشنا می‌شوند و به لج بازی با هم می‌پردازند. با این که این دو چشم دیدن هم را ندارند، اما باز با یکدیگر مواجه می‌شوند تا این که این نفرت و لجبازی کم کم جایش را به عشق می‌دهد.

در پایان فصل اول، متوجه شدیم که سرکان دچار سرطان شده و ممکن است به زودی فوت کند. حال فصل دوم اینگونه آغاز می‌شود که بعد از پنج سال، او کاملا خوب شده است. اما مسئله این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند.

دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 130 / دوبله فارسی عشق مشروط 130

از طرف دیگر، ادا از استانبول خارج شده است و به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است خبری ندارد. او به طور اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا با دخترش و ادا روبرو می‌شود. با این حال، ملو و ادا اصل قضیه را از سرکان مخفی می‌کنند.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 130 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 130

دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 130
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 130 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 130 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر