;
coinex

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی

یکی از بهترین سریال‌های خانوادگی سریال علیرضا است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

سریال علیرضا یکی از بهترین سریال‌های ترکی در ژانر درام و اکشن است که طرفداران بسیاری دارد. شخصیت اصلی این سریال توسط تولگا ساریتاش بازی شده که در بین بازیگران مرد ترکی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مجموعه زندگی شخصیتی به نام علیرضا را به تصویر کشیده است که سطح زندگی متوسط دارد و خرج و مخارج زندگی‌اش را با رانندگی در می‌آورد. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود سریال Ariza قسمت 2 دوبله شده

سریال علیرضا زندگی دکتری به نام هالیده را به تصویر کشیده است. هالیده یک دوست پسر زورگو و پولدار دارد که برای به دست آوردن او حاضر به انجام هرکاری است. دوست پسر او بسیار خشن و دعوایی است و برای هالیده دست به هر کاری می‌زند.

طرف دیگر داستان شخصیتی به نام علیرضا است که با راننده تاکسی‌ بودن امورات زندگی‌اش را می‌گذراند. طی یک اتفاق علیرضا و هالیده با هم آشنا می‌شوند. این آشنایی باعث می‌شود درگیری بزرگی بین علیرضا و دوست پسر هالیده ایجاد شود. هالیده که از وضع خشونت دوست پسرش آگاه است به طور مخفیانه پیش علیرضا می‌رود و به او می‌گوید برای مدتی از شهر دور باشد تا جانش در امان بماند.

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 2/ دانلود قسمت دوم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز

اما علیرضا به حرف‌های هالیده توجه‌ای نمی‌کند و می‌گوید که از دوست پسرش هیچ ترسی ندارد. چند وقت بعد درست زمانی که عروسی خواهر علیرضا بود سر و کله دوست پسر هالیده پیدا می‌شود. او عروسی خواهر علیرضا را خراب می‌کند و باعث اتفاقات ناگواری در داستان می‌شود.

در سریال علیرضا شما شاهد لحظات اکشنی هستید که شما را به وجد می‌آورد و گذر زمان را حس نمی‌کنید. اگر علاقه‌مند به سریال های ترکی با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 2 دوبله شده را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 2 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر لینک دانلود قسمت 2 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت دوم علیرضا را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت دوم دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 2 / دانلود قسمت دوم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت دوم سریال علیرضا با کیفیت ۲۴۰P از تلگرام

 دانلود قسمت دوم سریال علیرضا با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر