coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده

سریال Sen Çal Kapim یکی از سریال‌های پرطرفدار ترکی است، برای دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده با ما باشید

مجموعه Sen Çal Kapimi که با نام‌های عشق مشروط، تو در خانه‌ام را بزن و یا تو درم را بزن شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای است، که در سال 2020 پخش آن از شبکه Fox آغاز شد. سریال عشق مشروط چهارشنبه شب‌ها پخش می‌شود و تاکنون 50 قسمت آن انتشار یافته است. در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده

مجموعه ترکی Sen Çal Kapimi یکی از سریال‌های کمدی جدید ترکی است، که با داشتن بازیگرانی مشهور مانند هانده ارچل و کرم بورسین توانسته است در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کند. هم‌اکنون فصل دوم این سریال پخش می‌شود که داستان آن درواقع ادامه اتفاق‌های فصل اول است.

در فصل اول سریال عشق مشروط دیدیم ادا دختری است که در یک دانشگاه خصوصی با بورسیه مشغول به تحصیل است، اما ناگهان بورسیه او بی هیچ اطلاع قبلی قطع می‌شود، دانشگاه دیگر ادا را نمی پذیرد و او مجبور می‌شود در سال آخر تحصیل خود از دانشگاه برود.

در این سریال می‌بینیم با اینکه ادا برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های ایتالیا پذیرفته شده بود و بورسیه آن را دریافت کرده بود، اما این موضوع باعث می‌شود دیگر نتواند به آرزوی خود برسد و به همین دلیل از مدیر شرکت بورسیه خود، سرکان، متنفر می‌شود. هرچند ادا تلاش می‌کند این موضوع را از یاد ببرد، اما نمی‌تواند از ظلمی که در حق او شده است بگذرد.

ادا که سرکان را تنها مقصر این قضیه و نابودی آرزوهایش می‌داند، و نسبت به او حس تنفر دارد، تصمیم می‌گیرد هنگامی که سرکان بولات در جشن دانش‌آموختگی دانشگاه سخنرانی می‌کند، به سراغ او برود و به او بفهماند چگونه زندگی او را نابود کرده است.

در ادامه سریال عشق مشروط می‌بینیم که این دو با اینکه از یکدیگر دل خوشی ندارند اما همیشه یکدیگر را می‌بینند. تا بالاخره رابطه آنها از تنفر و لجبازی، به عشق می‌رسد. در پایان فصل اول، دیدیم که سرکان مبتلا به سرطان شده و امکان دارد به زودی فوت کند.

دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود قسمت 51 سریال تو در خانه ام را بزن / دانلود قسمت 51 سریال عشق مشروط / دانلود سریال ترکی Sen Çal Kapimi قسمت 51

حال فصل دوم سریال عشق مشروط این طور آغاز می‌شود که پس از پنج سال، او کاملا از بیماریش بهبود پیدا کرده است. اما مسئله این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند. از سوی دیگر، ادا از استانبول رفته است و به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند.

اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است بی خبر است. او به طور  کاملا اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا با دخترش و ادا را می‌بیند. با این حال، ملو و ادا اصل ماجرا را از سرکان پنهان می‌کنند و همچنان او نمی‌داند که دختری دارد.

آمدن سرکان سبب ناراحتی ادا شده است و در تلاش است که او را برگرداند. اما سرکان متوجه اشتباهای گذشته‌اش شده است و می‌خواهد که کاری انجام دهد تا ادا را راضی کند تا او را ببخشد. سریال عشق مشروط یک مجموعه عاشقانه، کمدی و جذاب است، که هر چهارشنبه پخش می‌شود و زیرنویس آن فردای آن منتشر می‌شود. شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود سریال عشق مشروط قسمت 51 با زیرنویس فارسی چسبیده دسترسی پیدا کنید.

همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 50 سریال تو درم را بزن با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال ترکی Sen Çal Kapimi قسمت 51

دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن
دانلود قسمت 51 سریال عشق مشروط / دانلود قسمت 51 سریال ترکی تو در خانه ام را بزن / دانلود قسمت 51 سریال Sen Cal Kapimi
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود تو درم را بزن قسمت 51 از تلگرام با کیفیت ۳۶۰p

دانلود سریال عشق مشروط قسمت 51 از تلگرام با کیفیت ۴۸۰p

دانلود تو درم را بزن قسمت 51 از تلگرام با کیفیت ۵۴۰p

دانلود سریال عشق مشروط قسمت 51 از تلگرام با کیفیت ۷۲۰p

دانلود قسمت 51 سریال ترکی تو در خانه ام را بزن از تلگرام  با کیفیت ۱۰۸۰p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 51 سریال تو درم را بزن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر