;
coinex

دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

عشق مشروط یکی از سریال‌های جدید و پرمخاطب ترکیه‌ای است، برای دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با ما باشید.

تو در خانه‌ام را بزن و یا تو درم را بزن، دو نامی است که بینندگان سریال Sen Çal Kapimi یا همان عشق مشروط را با آن می‌شناسند، سریال Sen Çal Kapimi یکی از جدیدترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترکیه‌ای است، که در سال 2020 میلادی پخش اصلی آن از شبکه Fox شروع شد. این سریال عاشقانه و طنز جذاب، از شنبه تا چهارشنبه از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا پخش می‌شود. در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

سریال ترکی Sen Çal Kapimi یک مجموعه کمدی جدید ترکیه‌ای است، که با داشتن بازیگرانی معروف مانند هانده ارچل و کرم بورسین توانسته است در سراسر جهان بینندگان بسیاری را جذب کند. فصل دوم این سریال ساخته و هم‌اکنون پخش می‌شود، که داستان آن برگرفته اتفاق‌های فصل اول است.

در فصل اول سریال Sen Çal Kapimi یا عشق مشروط در جریان زندگی ادا، دختری که در یک دانشگاه خصوصی با بورسیه مشغول به تحصیل است، قرار گرفتیم. اما به طور ناگهانی بورسیه او بی هیچ اطلاع قبلی قطع می‌شود، دانشگاه دیگر ادا را نمی پذیرد و او مجبور می‌شود در سال آخر تحصیل خود دانشگاه را ترک کند.

این موضوع سبب می‌شود او دیگر نتواند به آرزوی خود برسد و به همین دلیل از مدیر شرکت بورسیه خود، سرکان، متنفر می‌شود. هرچند ادا تلاش می‌کند این موضوع را از یاد ببرد، اما نمی‌تواند از ظلم وستمی که در حق او شده است بگذرد.

دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود قسمت 133 سریال تو در خانه ام را بزن / دانلود قسمت 133 سریال عشق مشروط / دانلود سریال ترکی Sen Çal Kapimi قسمت 133

ادا که سرکان را تنها مقصر این قضیه و نابودی آرزوهایش می‌داند، و نسبت به او حس تنفر دارد، تصمیم می‌گیرد هنگامی که سرکان بولات در جشن دانش‌آموختگی دانشگاه در حال سخنرانی است، به سراغ او برود و به او بفهماند چگونه زندگی او را نابود کرده است.

همچنین در ادامه سریال عشق مشروط می‌بینیم که این دو با اینکه از یکدیگر دل خوشی ندارند اما همیشه سر راه هم قرار می‌گیرند، تا بالاخره در میان این دیداری‌ها، رابطه آنها از تنفر و لجبازی، به عشق و دوست داشتن می‌رسد. در پایان فصل اول، دیدیم که سرکان مبتلا به سرطان شده و ممکن است که بیماری سرطان جان او را بگیرد .

و اما در فصل دوم سریال عشق مشروط می بینیم که پس از پنج سال، او کاملا از بیماریش بهبود پیدا کرده است ولی مشکل ماجرا اینجاست که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند. از سوی دیگر، ادا از استانبول رفته است و به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 133 / دوبله فارسی عشق مشروط 133

سرکان از اینکه صاحب دختر شده است کاملا بی‌اطلاع است. او به طور کاملا اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا دخترش و ادا را می‌بیند. با این حال، ملو و ادا اصل ماجرا را از سرکان پنهان می‌کنند و همچنان او نمی‌داند که دختری دارد.

ادا از آمدن سرکان بسیار ناراحت شده است و در تلاش است که او را برگرداند. اما سرکان متوجه اشتباهای گذشته‌اش شده است و می‌خواهد که کاری انجام دهد تا ادا را راضی کند تا او را ببخشد.

همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 133 سریال تو درم را بزن همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 132 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 133

دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 133
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: شنبه تا چهارشنبه از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 133 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 133 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 133 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر