;
coinex

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

سریال عشق مشروط از مجموعه‌های عاشقانه ترکی پرطرفدار است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی با ما همراه باشید.

یکی از سریال‌های دو فصلی و عاشقانه ترکی، عشق مشروط است. در این مجموعه بازیگران مشهوری مانند هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عایشه اونرکوتلو نویسنده این سریال پربیننده است و کارگردانی آن توسط آلتان دونمز انجام گرفته است. این مجموعه با نام درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن نیز شناخته می‌شود. در ادامه ما لینک دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده

مجموعه عشق مشروط داستان زندگی دختری به نام ادا را روایت می کند که در کودکی پدر و مادر خود را از دست داده است. ادا یک آرزوی بزرگ دارد و آن هم فارغ التحصیل شدن در رشته‌ای عالی، در یکی از بهترین دانشگاه‌های آسیا است. اما این آرزو او با سهل انگاری یکی از بهترین معماران ترکیه نابود می شود.

ادا سطح زندگی متوسطی دارد و از عهده پرداخت کامل هزینه تحصیل خود برنمی‌آید. با توجه به این که او یکی از بهترین دانشجو‌های دانشگاه است، از سوی سرکان بولات که یکی از بزرگ‌ترین معمار‌های شهر است بورسیه می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 131 / دانلود سریال Sen Cal Kapimi

اما پس از گذشت چندین سال، دقیقا وقتی که ادا توانسته بود بورسیه دانشگاه ایتالیا را بگیرد، بورسیه او قطع می‌شود و نمی‌تواند به تحصیل خود ادامه دهد. ادا از سرکان بولات متنفر شده است و بر این باور است که او باعث نابودی زندگیش شده است.

آن‌ها در یک اتفاق با یکدیگر آشنا می‌شوند و لجبازی ادا با سرکان بولات پس این آشنایی آغاز می شود. با این که آن‌ها حتی تمایلی به دیدن هم را ندارند، اما باز با یکدیگر روبرو می‌شوند تا این که این نفرت و لجبازی آرام آرام جایش را به عشق می‌دهد.

در انتهای فصل اول، متوجه شدیم که سرکان دچار سرطان شده و امکان دارد به زودی به علت بیماری سرطان از دنیا برود. اما در فصل دوم این طور آغاز می‌شود که پس از پنج سال، او کاملا بهبود یافته است. اما مسئله اصلی فصل دوم این است که سرکان و ادا از هم جدا شده‌اند.

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال تو درم را بزن دوبله شده / دوبله فارسی تو درم را بزن قسمت 131 / دوبله فارسی عشق مشروط 131

از سوی دیگر، ادا مهاجرت کرده و از استانبول رفته است،  او به همراه عمه‌اش، ملو دوستش و دختر چهار ساله‌اش، کیراز، زندگی می‌کند. اما سرکان از اینکه صاحب دختر شده است اطلاع ندارد. او به طور کاملا اتفاقی برای پروژه‌ای به محل زندگی ادا می‌رود و آن‌جا دخترش و ادا می‌بیند. با این حال، ملو و ادا اصل قضیه را از سرکان پنهان می‌کنند.

شما می‌توانید در ادامه مطلب به لینک دانلود قسمت 131 دوبله تو درم را بزن دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 129 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 130 سریال عشق مشروط دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 131

دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی
دانلود سریال عشق مشروط دوبله شده / سریال عشق مشروط با دوبله فارسی / دوبله فارسی عشق مشروط 131
  • نام سریال: Sen Çal Kapimi
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ترکیه 2020
  • روز پخش: چهارشنبه شب‌ها از شبکه Fox
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: عایشه اونرکوتلو
  • بازیگران: هانده ارچل، کرم بورسین، نسلیهان یلدان، بیگه اونال، اوریم دوعان، اسماعیل اجه شاشماز، آنیل ایلتر، ملیسا دونگل، الچین افاجان

دانلود عشق مشروط قسمت 131 با دوبله فارسی با کیفیت ۲۴۰p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال عشق مشروط قسمت 131 با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 131 سریال عشق مشروط دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر