;
coinex

دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

در این مطلب لینک دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود این سریال با تکراتو همراه باشید.

یکی از سریال‌های در حال پخش کره‌ای که توانسته طرفداران زیادی را به پای خود بنشاند، سریال Police University است. فضای طنز و کارآگاهی سریال باعث می‌شود موقع دیدن دانشکده پلیس گذر زمان را احساس نکنید. اما در ادامه لینک دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت هشتم بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

سریال دانشکده پلیس را یو کوان مو کارگردانی کرده و نویسندگی آن را مون جونگ مین انجام داده است. در این سریال کمدی بازیگرانی همچون چا ته هیون (Cha Tae-hyun)، جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) عضو B1A4 و کریستال (Krystal Jung) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چا ته هیون در نقش Yoo Dong-man قبلا در سریال‌های تیم بولداگ، آشوب زن و شوهری و بهترین اجرا به ایفای نقش پرداخته بود. جونگ جین یونگ هم که در این سریال نقش Kang Seon-ho را بر عهده دارد و قبلا نیز در مجموعه‌های عشق اول من فصل اول و دوم و همینطور عشق در مهتاب هنرنمایی کرده است. کریستال نیز نقش Oh Kang-hee را بازی کرده و او قبلا در سریال‌های جست و جو، بازیکن، دفترچه زندان و عروس خدای آب نقش آفرینی کرده است.

داستان کلی سریال درباره یک کارآگاه سابق پرشور به نام یو دونگ من (چا تا هیون) است که 20 سال سابقه کار دارد و در بخش‌ها و پرونده‌های گوناگون جنایی فعالیت داشته است و حالا در دانشگاه پلیس ملی کره تدریس می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال دانشگاه پلیس قسمت هشتم بدون سانسور / دانلود سریال کره ای دانشگاه پلیس / دانلود سریال Police University قسمت هشتم

استاد چا تا هیون در میان دانشجوهایش متوجه جوان هکری به نام کانگ سون هو (با بازی Jung Jin Young) می‌شود و با توجه به استعداد فوق‌العاده‌ی این جوان طولی نمی‌کشد که این دو برای بررسی پرونده با هم همکاری می‌کنند. پس از آغاز کار نیز دانشجوی دیگری به نام او کانگ هی (با بازی Krystal Jung) به جمع آنها اضافه می‌شود.

این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی تعارضات و تعاملات واقع بین استاد دانشگاه و دانشجویان آشوبگر او را به تصویر می‌کشد که تمام آنها می‌خواهند به عنوان افسر پلیس آرزوهای خود را دنبال کنند.

شبکه KBS2 هر هفته در روزهای دوشنبه و سه شنبه دانشکده پلیس پخش می‌کند. این مجموعه در ژانر کمدی، عاشقانه، جوانان و درام قرار گرفته و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 دانست.

حال در ادامه لینک دانلود دانشکده پلیس قسمت 8 را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود دانشکده پلیس قسمت 8 با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 5 دانشگاه پلیس بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 6 دانشگاه پلیس بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 7 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده

دانلود دانشکده پلیس قسمت 8

دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده
دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال کره ای Police University / دانلود سریال Police University قسمت هشتم
  • نام سریال: دانشگاه پلیس (Police University)
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جوانان، درام
  • قسمت ها: 16
  • روز های پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • بازیگران: Cha Tae Hyun, Jung Jin Young, Krystal

لینک دانلود سریال Police University قسمت هشتم از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 8 دانشگاه پلیس با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر