;
coinex

فناوری جدید کوالکام سرعت اینترنت 5 جی را تا 1.5 برابر افزایش می دهد

فناوری جدید کوالکام سرعت اینترنت 5 جی را تا 1.5 برابر افزایش می دهد ، این فناوری جدید با همکاری کوالکام و ZTE ساخته شده است.

کوالکام و ZTE در یک آزمایش توانست به افزایش سرعت اینترنت برسد و تنها بر یک دستگاه به سرعت بیشینه داون لینک ۲.۴۳ گیگابیت بر ثانیه برسد

فناوری جدید کوالکام سرعت اینترنت 5 جی را تا 1.5 برابر افزایش می دهد

برای اینکه متوجه اهمیت این سرعت شوید باید بدانید که سرعت اینترنت 4G در چنین شرایطی معادل ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است در حالی که سرعت یکی از آزمایش‌ها برای اینترنت 5G معادل ۵ گیگابایت در ثانیه است.

در این آزمایش از آخرین نسخه مودم اسنپدراگون کوالکام و زیرساخت شبکه ZTE استفاده شده بود. یان چن‌وی، نایب رئیس ارشد بخش مدیریت محصول کوالکام در رابطه با نتایج این آزمایش در یک بیانیه رسمی گفت:

فناوری جدید کوالکام سرعت اینترنت 5 جی را تا 1.5 برابر افزایش می دهد

این دستاورد اشتراکی با ZTE، نشان‌دهنده یک پیشرفت مهم در روند تجاری‌سازی 5G موج میلی‌متری در چین است که می‌تواند پتانسیل کامل 5G را نمایان کرده و به جهانی شدن اقتباس تکنولوژی موج میلی‌متری بینجامد.

در گام بعدی، باید از مزایای تکنولوژی موج میلی‌متری برای دستیابی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر حوزه 5G بهره بگیریم و حرکت به سوی جامعه دیجیتال و هوشمند را قدرت ببخشیم. کوالکام در ۲۰۱۹ جهت استفاده از این طیف فرکانسی برای قدرت بخشی به کاربردهای روزافزون اینترنت بی‌سیم پرسرعت، وارد حوزه 5G موج میلی‌متری شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فناوری جدید کوالکام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر