;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم Doom Patrol [+تریلر]

به تازگی با انتشار تریلر جدیدی توسط شبکه HBO Max تاریخ پخش فصل سوم Doom Patrol تایید و اعلام شده است و به زودی این سریال پخش خواهد شد.

اولین تریلر فصل سوم سریال Doom Patrol به تازگی منتشر شده است که تاریخ شروع پخش آن را نیز مشخص کرده است. در این تریلر بخش‌هایی از حوادث پایانی فصل دوم که با یک کلیف‌هنگر تمام شده بود تا اتفاقات جدیدی که شخصیت‌های این سریال با آن روبرو خواهند شد را می‌بینیم که تا حد زیادی عجیب و دور از انتظار بوده است.

تاریخ پخش فصل سوم Doom Patrol [+تریلر]

این تریلر از یوتیوب HBO Max پخش شده است و در پایان آن نیز ۲۳ سپتامبر یا همان ۱ مهر به عنوان زمان پخش سه قسمت اول این سریال از شبکه HBO Max اعلام شده است که پخش آن نیز به صورت هفتگی خواهد بود.

داستان این فیلم، درباره رویارویی نهایی با دوروتی و کندل‌میکر آغاز می‌شود که منجر به خسارات و زیان‌های زیادی خواهد شد که اکنون دووم پاترول در یک دوراهی دشوار قرار گرفته و هر یک از اعضا باید با آن چیزی که هستند و آنچه که میخواهند انجام دهند، مواجه شوند. حالا با ورود مادام روژ با بازی میشل گومز با یک ماشین که یک مأموریت خاص هم دارد، همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر می‌شود.

بازیگران این فیلم شامل  آوریل بالبی، دایان گررو، مت بام، برندن فریزر، جویون وید، تیموتی دالتون، ابیگیل شاپیرو، میشل گومز، میکا پارکر، وین اورت، آنیتا کالاتارا، مایلز موسندن، جینا هیرازومی، مدلین هورچر، تای تنانت و سباستین کرافت هستند.

به هر حال منتظر ماند و دید آیا فصل جدید مانند دو فصل قبلی جذاب خواهد بود یا تبدیل به شکستی در این سری تبدیل خواهد شد و آخرین فصل این فیلم خواهد گردید. در ادامه تریلر فصل سوم Doom Patrol را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم Doom Patrol چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر