;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

اگر به تماشای انیمیشن‌ علاقه دارید، حتما انیمیشن معروف ریک اند مورتی را می‌شناسید. در این جستار قصد داریم به تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی بپردازیم.

ریک اند مورتی، یک سریال انیمیشن آمریکایی با ژانر علمی تخیلی در رده سنی بزرگسالان بوده که توسط جاستین رویلند و دن هارمون ساخته شده است. این انیمیشن داستان یک دانشمند الکلی به نام ریک سانچز و نوه سر به هوای او مورتی اسمیت را بیان می‌کند که ماجراهای آن‌ها را در سیارات متناوب به نمایش می‌کشد.

ماجراهای این دو معمولاً باعث مشکلاتی برای خانواده مورتی، جری، بث و سامر می‌شود. این مجموعه در 2 دسامبر 2013 در شبکه ادالت سویم پخش شد. در 10 مه 2018، ادالت سویم یک قرارداد بلندمدت با سازندگان این انیمیشن را اعلام کرد و 70 قسمت جدید ریک اند مورتی را در فصل‌های نامشخص سفارش داد.

فصل پنجم این سریال انیمیشن در 20 ژوئن 2021 به نمایش درآمد و تا 8 آگوست 2021، 49 قسمت از ریک اند مورتی در ادالت سویم پخش شد. بسیاری از بییندگان مشتاقند بدانند تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی چه زمانی خواهد بود؟ در ادامه با تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی همراه ما باشید.

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

پس از یک سال انتظار برای فصل 5 این انیمیشن، بالاخره در 20 ژوئن به نمایش درآمد، فصل پنجم این انیمیشن به تازگی و در 22 آگوست 2021 به پایان رسید. طرفداران در حال حاضر از پخش آن نهایت لذت را می‌برند. بسیاری از بینندگان از همین حالا در پی تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی هستند.

خبر خوب برا شما این است که ریک و مورتی فصل 6 در راه است و قطعا می‌توانیم بگوییم که فصل ششم این سریال در حال تمدید است. همانطور که گفتیم ادالت سویم 70 قسمت این انیمیشن را سفارش داده است، فصل 5 ریک اند مورتی 10 قسمت بوده و اگر فصل‌های بعدی نیز از 10 قسمت تشکیل شوند در آینده 10 فصل از این سریال انیمیشین خواهیم داشت. تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی چه زمانی خواهد بود؟

پاسخ به سوال تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی کمی دشوار است زیرا در حال حاضر، هیچ خبر رسمی مبنی بر تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی در اختیار کسی نیست و ما فقط با توجه به برخی از اطلاعات دریافت شده می‌توانیم پیش بینی از تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی داشته باشیم.

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

از زمان شروع فصل اول در سال 2013، جاستین رویلند و دن هارمون، تهیه کنندگان و کارگردانان انیمیشن، به طور مداوم روی انیمیشن ریک اند مورتی کار می‌کنند. به طور کلی، برای ساختن هر فصل حدود یک سال و شش ماه زمان لازم است. بنابراین با توجه به این موضوع تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی با ده قسمت جدید در تابستان 2022 خواهد بود اما همانطور که گفتیم این تاریخ پخش فصل ششم Rick And Morty فقط یک پیش بینی است زیرا که فصل پنجم این سریال به تازگی پایان یافته است.

خبر پخش فصل ششم این انیمیشین توسط دن هارمون یکی از کارگردانان این انیمیشن تایید شده است، ریک و مورتی فصل 6 در حال توسعه است. او تاریخ پخش فصل ششم Rick And Morty را از طریق پستی در اینستاگرام اعلام کرد و توضیحاتی در مورد فصل ششم این سریال انیمیشن داد. بعلاوه اینکه، خبر تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی در بسیاری از توییت‌ها نیز اشاره شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

تریلر فصل 6 ریک اند مورتی

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی
تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی

با توجه به اعلام احتمالی تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی ، طرفداران منتظر تریلر فصل 6 ریک اند مورتی هستند متاسفانه هنوز تریلری برای فصل ششم این انیمیشین منتشر نشده است. فصل پنجم ریک اند مورتی در 22 آگوست به پایان می‌رسد. از این پس، می‌توان انتظار انتشار تریلر فصل ششم این انیمیشن را داشت.

معمولاً این سریال انیمیشنی، تریلر فصل‌ها را سه ماه قبل از انتشار پخش می‌کند. با این اوصاف، طرفداران نباید تا سال آینده انتظاری از پخش تریلر داشته باشند. به محض اینکه تریلر فصل 6 ریک اند مورتی منتشر شد آن را برای شما در این سایت قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

داستان فصل ششم ریک و مورتی

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی
تاریخ پخش فصل ششم Rick And Morty

پیش از آنکه به داستان فصل ششم ریک و مورتی بپردازیم، می‌خواهیم خلاصه‌ای از کل فصل‌های این سریال انیمیشن داشته باشیم. داستان این سریال بر پایه یک دانشمند الکلی پیر به نام ریک به همراه نوه نوجوان او مورتی است. در فصل اول این سریال انیمیشن ریکی بعد از سال‌ها دوری و انزوا قصد ارتباط با دختر خود بث را دارد اما نوه او مورتی به پدر‌بزرگش علاقه‌مند شده و همراه او در برخی از عملیات‌ها می‌شود.

ریک و مورتی در پی برخی از ماجراجویی‌های مختلف در ارتباط با جهان هستی می‌روند. حضور ریک در خانواده بث با مشکلاتی همراه بوده زیرا ریک از همسر بث، جری و خانواده همسر جری متنفر است، اما نیازی به نگرانی نیست زیرا در طول سریال مشکلات خانوادگی آن‌ها حل خواهد شد. ریک دارای یک اسلحه است که با استفاده از آن می‌تواند از بعدی به بعد دیگر جهان سفر کند.

در ارتباط با داستان فصل ششم ریک و مورتی باید به شما بگوییم که هنوز هیچ پیش بینی از اینکه فصل ششم ریک و مورتی چگونه پیش خواهد رفت نداریم چراکه فصل پنجم این سریال به تازگی پایان یافته است و هنوز اطلاعات زیادی درباره فصل ششم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های سیتکام

سریال انیمیشینی ریک اند مورتی، علمی تخیلی است ؟

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

تا حدودی بله، ریک دانشمندی است که یک وسیله هوشمند که مانند اسلحه است را خلق کرده و می‌تواند او و همراهانش را در سراسر جهان و فراتر از جهان شناخته شده منتقل کند. او و مورتی مرتباً با بیگانگان و موجودات فرازمینی روبرو می‌شوند. در یکی از قسمت‌های این سریال، ریک خود را به یک خیار شور تبدیل می‌کند تا از مشارکت در بحث خانوادگی در امان بماند.

در یکی دیگر از قسمت‌های این سریال انیمیشن، انگل‌هایی وجود دارند که تکثیر این انگل‌های بیگانه با کاشتن خاطرات کاذب در ذهن اعضای خانواده، خود را تغییر می‌دهند. به نظر می‌رسد انگل‌ها فقط می‌توانند خاطرات مثبت ایجاد کنند، بنابراین اعضای خانواده می‌توانند با به خاطر آوردن تمام خاطرات منفی که از یکدیگر دارند آن‌ها را شناسایی و نابود کنند و خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

چه افرادی در صداگذاری ریک و مورتی فصل 6 نقش دارند؟

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

جاستین رویلند در فصل آینده نقش خود را در سریال ریک اند مورتی بازی می‌کند. علاوه بر او، شخصیت‌های دیگری که در فصل ششم حضور خواهند داشت که آنها عبارتند از جری با صدای کریس پارنل، سامر اسمیت با صدای اسپنسر گرمر، جسیکا با صدای کاری والگرن، رئیس جمهور آمریکا با صدای دیوید کیت.

فرد ققنوس، انسان پرنده و اقای نیمبوس با صدای دن هارمون، پلانتینیا با صدای آلیسون بری، پرنسس پونتا با صدای کریستینیا ریچی و بروس چاتبک با صدای دارن کریس. جالب است بدانید صدا‌گذاری ریک و مورتی، هر دو شخصیت سریال، بر عهده جاستین رویلند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

کتاب کمیک ریک اند مورتی

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

مجموعه ریک اند مورتی تنها به انیمیشین آن ختم نمی‌شود این مجموعه از کتاب‌های کمیک نیز برخوردار است. مجموعه کتاب کمیک ریک اند مورتی توسط اونی پرس منتشر شد. در کتاب کمیک این مجموعه نیز دانشمند پیر ریک به همراه نوه‌اش مورتی همچنین نوه دختری‌اش سامر به دنبال ماجرا‌های هیجان انگیز هستند.

بهتر است اول کتاب‌های کمیک ریک اند مورتی را بخوانیم یا سریال انیمیشین آن را بببینیم؟ در جواب باید بگویم هیچ چیز مانند دیدن نمی‌شود حتی اگر تمام کتاب‌ها را بخوانید باز هم برخی از قسمت‌های شاهکار هیجان انگیز را در نمایش از دست خواهید داد. پیشنهاد ما این است که حداقل فصل اول و دوم این سریال را ببینید.

پس از آنکه فصل‌های اولیه ریک اند مورتی را دیدید می‌توانید کتاب آن را نیز تهیه کرده و یک دیدگاه کاملا زیبا از هر دو مجموعه دریافت کنید. این مجموعه نه تنها فقط بین نوجوانان معروف است بلکه بزرگسالان نیز از داستان‌های آن بسیار بهره می‌برند و درک دیگری از جهان هستی پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

فکت‌های سریال انیمیشین ریک اند مورتی

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی

اگرچه که در نگاه اول به این سریال انیمیشن، یک کارتون عادی با داستان‌های طنز معمولی بنظر می‌رسد اما اگر دقیق به عمق داستان این انیمیشن بپردازید، خواهید دید که شخصیت‌های این انیمیشن در پی اثبات وجود خدا هستند. هارمون، در یک ویدیویی که فصل دوم انیمیشن را تبلیغ می‌کند، در مورد اینکه چگونه این سریال دائماً در جستجوی معنا زندگی در دنیای بی معنی است، صحبت می‌کند.

دن هارمون ریک را یک درز بین خدا و انسان می‌نامد و بی‌تفاوتی ریک نسبت به آفریده‌های خود بیانگر اعتقاد جوزف کمپبل مبنی بر اینکه خدا یک نیروی کیهانی فاقد شخصیت بوده، است، اما خود دان هارمون، با احساس ریک مبنی بر اینکه هیچ چیز واقعاً اهمیتی ندارد، مخالف است و آن را تایید نمی‌کند و می‌گوید این فلسفه، شما را به جایی نخواهد رساند.

یکی دیگر از فکت‌های جالب درباره این سریال انیمیشین این است که داستان فصل اول آن در 6 ساعت نوشته شده است. دن هارمون از خاطرات خود تعریف می‌کند که با تیم خود در زمینی نشسته و در حال اتمام کار‌های اولیه نمایش بودند. آن‌ها آماده رفتن به خانه بودند تا اینکه مسئول برنامه ادالت سویم به آن‌ها گفته به خانه نروید و همینجا پروژه را تمام کنید اگر الان به خانه بروید آن را تمام نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر