;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

اگر اهل فیلم و سریال های جنگی هستید، عاشق سریال بربرها خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها بپردازیم. همراه ما باشید.

بربرها یک سریال آلمانی تاریخی با ژانر درام در نتفلیکس بوده که توسط جان مارتین شارف و آرن نولتینگ ساخته شده است. پس از انتشار آن در نتفلیکس در پاییز ۲۰۲۰، سریال بربرها تا به امروز، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آن تبدیل شده است.

سریال بربرها، نبرد خونین توتبورگ در زمانی که جنگجویان آلمانی جلوی پیشرفت امپراطوری روم در نواحی شمالی اروپا را در قرن نهم گرفتند به نمایش می‌کشد. این سریال تماشاگران را به مبارزه بین امپراتوری روم و قبایل آلمانی دعوت کرده و نشان می‌دهد که آن‌ها برای حفظ حاکمیت بر سرزمین خود می جنگند.

سریال بربرها یکی از جذاب‌ترین بازگویی‌های تاریخ است که سینما آن را به صورت واقعی و قابل لمس در صفحه تلویزیون، به نمایش می‌گذارد. طرفداران سریال بربرها پس از پایان فصل اول این سریال، مشتاقانه منتظر فصل بعدی هستند. و حالا سوال اینجاست که فصل دوم Barbarians کی میاد ؟

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians)

پیش از آنکه به تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها بپردازیم می‌خواهیم به این سوال که برای خیلی از طرفداران پیش آمده است پاسخ دهیم. آیا این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده؟ باید گفت به نظر می‌رسد که بله این سریال بر اساس داستان‌های قبایل آلمانی ساخته شده است.

سریال بربرها توانسته رتبه دوم را در بین 10 سریال برتر Netflix در ایالات متحده بگیرد و همچنین از نظر امتیاز هم در کنار سریال The Queen’s Gambit قرار گرفته است. این ویژگی‌های منحصر به فرد منجر شد تا نتفلیکس بخواهد این سریال را برای فصل دوم تمدید کند.

فصل دوم Barbarians کی میاد ؟ پاسخ به این سوال به صورت دقیق کمی دشوار است زیرا که هنوز نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها را به طور دقیق اعلام نکرده اما نگران نباشید زیرا با توجه به سابقه فصل اول سریال بربرها ما می‌توانیم پیش‌بینی از تاریخ شروع فصل دوم Barbarians داشته باشیم.

متاسفانه باید بگوییم که تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها بعید است که بخواهد امسال اعلام شود، زیرا ساختن همچین سریال تاریخی با هزینه و انرژی‌های زیادی همراه است. نتفلیکس احتمالا فیلمبرداری فصل دوم سریال بربرها را در حال حاضر شروع کرده یا در اواخر تابستان امسال شروع خواهد کرد.

فیلمبرداری فصل 1 سریال بربرها، سپتامبر 2019 در بوداپست به خوبی انجام شد و سریال در 23 اکتبر 2020 منتشر شد. به این معنی که ساخت این مجموعه شش قسمتی حدودا بیش از یک سال طول کشید پس با این اوصاف، پیش‌بینی می‌کنیم تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها احتمالا در سال ۲۰۲۲ شکل گیرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

داستان فصل دوم سریال بربرها چگونه پیش می‌رود ؟

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها
فصل دوم Barbarians کی میاد

حالا که تاریخ شروع فصل دوم Barbarians به صورت تقریبی اعلام شد سوال این است که چه اتفاقاتی در فصل دوم این سریال رخ خواهد داد؟ در فصل اول این سریال بربرها اتفاقات زیادی افتاد که حتما نتایج آن‌ها در فصل دوم نمایان خواهد شد بعلاوه، چون این سریال یک سریال تاریخی به شمار می‌رود تا حدی پیش بینی‌های ما را برای توصیف فصل دوم دقیق‌تر خواهد کرد.

آرمینیوس و توزنلدا قبایل آلمانی را با موفقیت زیر یک پرچم متحد کردند و سه گروه رومی را تصاحب کردند. کمین موفقیت آمیز آن‌ها منجر به شکست تحقیر آمیز امپراتوری روم شد. این پیروزی احتمالاً آرمینیوس و توزنلدا را به عنوان پادشاه و ملکه قبایل بر قدرت می‌نشاند. با این حال، تاریکی نه چندان دور از افق نهفته است.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

پدر توزنلدا در حال برنامه ریزی برای یک حمله بزرگ با هادگان است. آن‌ها قصد دارند در زمانی که آرمینیوس انتظار ندارد، اعتصاب کرده تا بتوانند قدرت را برای خود به دست بگیرند. جدا از این تهدید خانوادگی خطر بزرگتری در کمین آرمینیوس و توزنلدا است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها

درست است که این دو جنگ با رومی‌ها را به نفع خود تمام کرده‌اند اما هنوز درگیری با رومیان ادامه خواهد داشت. در حالی که آرمینیوس و قبایل آلمانی بقیه رومی‌ها را به شرق راین می‌فرستند، امپراتور روم، تیبریوس، نیز در حال سازماندهی ارتش دوباره خود است. آرمینیوس باید با سپاهیان رومی بیشتر و بزرگتری توسط ژرمنیکوس روبرو شود.

علاوه بر این، تجربیات نامطلوب فولکوین ممکن است منجر به یک خیانت تلخ شود زیرا فولکوین پس از اینکه تقریباً برده رومیان شد و توزنلدا را در مقابل آرمینیوس از دست داد، از آن‌ها فاصله گرفت. فولکوین یکی از دلایل موفقیت توزنلدا و آرمینیوس بود. او کسی بود که دروغی مبنی بر ارتباط توزنلدا با خدایان را مطرح کرد و گفت بخاطر وجود اوست که آرمینیوس زنده است.

فولکوین در حال حاضر، در رنج و عذاب به سر می‌برد زیرا عشق سابق او و بهترین دوستش قصد دارند با هم ازدواج کرده و با هم به تخت پادشاهی برسند. آرمینیوس ممکن است در صورت پادشاه شدن، پیشنهاد کند که فولکوین به عنوان پرنس انتخاب شود، اما فولکوین این پیشنهاد را توهین محسوب می‌کند و احتمالا در پی انتقام خود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

بازیگران فصل دوم سریال بربرها

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها

با مشخص شدن تاریخ شروع فصل دوم Barbarians ، در این قسمت می‌خواهیم به بازیگران فصل دوم سریال بربرها بپردازیم. اگرچه نتفلیکس هنوز لیستی از بازیگران فصل دوم این سریال را رو نمایی نکرده است اما به احتمال خیلی زیاد لارنس روپ و جین گورساد به ترتیب برای نقش‌های اصلی آرمینیوس و توزنلدا بازی خواهند کرد.

علاوه بر این بازیگران، دیوید اساتر در نقش فولکوین، ولفسپر برنهارد شوتز در نقش سگستس، اوا ورنا مولر در نقش ایرمینا و جرمی میلیکر در نقش انسگار نیز در فصل دوم سریال بربرها حضور خواهند داشت. در ادامه با تریلر سریال Barbarians فصل دوم  همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

تریلر سریال Barbarians فصل دوم

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها

با اعلام احتمالی تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها هواداران منتظر تریلر این سریال هستند. متاسفانه هنوز تریلری برا فصل دوم این سریال وجود ندارد، در واقع نتفلیکس هنوز تریلر سریال Barbarians فصل دوم را به صورت رسمی پخش نکرده است.

اگر پیش‌بینی ما در ارتباط با تاریخ شروع فصل دوم Barbarians درست باشد. به احتمال زیاد تریلر فصل دوم سریال بربرها را در سال ۲۰۲۱ خواهیم دید. به محض اینکه تریلری برای فصل دوم سریال بربرها از طرف نتفلیکس پخش شود، ما برای شما در همین سایت به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

منابع: netflixlifetrinikid

نظر شما در خصوص تاریخ شروع فصل دوم Barbarians چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حیف که فصل اولش فقط 6 قسمت بود. امیدوارم این فاصله بین دو فصل حذاقل باعث بشع قسمت های بیشتری برای این سریال بسازن.

    پاسخ