;
coinex

زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist)

فصل پنجم سریال خانه کاغذی یا مانی هایست پخش شده است. در ادامه برای دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist) همراه ما باشید.

امروز پارت اول فصل 5 سریال اسپانیایی موردانتظار مانی هایست، که ایرانیان آن را با نام خانه کاغذی نیز می‌شناسند پخش شده است. این سریال مهیج به کارگردانی الکس پینا کار خود را در سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی آنتنا 3 اسپانیا شروع کرد و داستان جذاب آن زمینه‌ای شد تا نتفلیکس بر روی آن سرمایه گذاری کند.

پخش این سریال از شبکه نتفلیکس موجب شد مانی هیست در سطح جهان طرفداران زیادی پیدا کند. اما در ادامه برای دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist) پارت اول همراه ما باشید.

زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist)

دانلود زیرنویس money heist فصل 5

حال که می‌دانیم فصل پنجم سریال مانی هایست فصل نهایی این سریال جذاب خواهد بود و خبری از فصل ششم مانی هایست نیست، بهتر است امیدوار باشیم در این فصل که در دو بخش منتشر می‌شود، سریال به خوبی به اتمام برسد.

طبق اعلام نتفلیکس فصل پنجم مانی هیست در 10 قسمت و در دو بخش پخش خواهد شد. 5 قسمت اول این درام مهیج پخش شده است و شما می‌توانید در تکراتو به لینک دانلود سریال خانه کاغذی فصل پنجم پارت اول دسترسی داشته باشید.

اگر بخواهیم نگاهی به داستان فصل پنجم داشته باشیم، این فصل در شرایطی روایت می‌شود که بیش از ۱۰۰ ساعت از ورود سارقان به بانک اسپانیا می‌گذرد. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند اما کشته شدن یکی از اعضا لحظه تاریکی را برایشان رقم زده است.

آن‌ها همچنین محاصره شده و راهی برای خروج ندارند. پروفسور هم به اسارت آلیسیا درآمده و نمی‌تواند راهنمایی‌شان کند. بدین ترتیب، برای اولین بار خبری یک نقشه فرار نیست.

دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist)
سریال money heist فصل پنجم زیرنویس فارسی / دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist) / سریال مانی هیست فصل 5 زیرنویس فارسی

در حالی که شرایط نمی‌تواند از اینی که هست بدتر شود، مسئولان تصمیم می‌گیرند وظیفه مقابله با شخصیت‌های داستان را اینبار روی دوش‌های ارتش اسپانیا بگذارند. بدین ترتیب، چیزی که در ابتدا قرار بود یک سرقت باشد، حالا در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ قرار دارد.

پروفسور و گروه سارقانش حالا در حساس‌ترین برهه‌ی فعالیت آنارشیستی خود هستند. مشخص نیست حتی اگر پروفسور موفق شود راهی برای فراری دادن یارانش از داخل بانک پیدا کند، زندگی خوش و آرامی در انتظارشان خواهد بود یا خیر، خصوصا که حالا دیگر هویت همه‌ی آن‌ها برای عموم فاش شده است.

دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist)
سریال مانی هیست فصل پنجم زیرنویس فارسی / سریال money heist فصل پنجم زیرنویس فارسی / دانلود زیرنویس فارسی money heist فصل 5

در این سریال، پروفسور، شخصیت شرور داستان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور می‌شود که می‌تواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک‌های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند.

سریال مانی هایست میزبان شخصیت‌های رنگارنگ و هوشمندانه است، آن‌ها پر از نقص و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت‌ها می‌دهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر وجود ندارد.

اما در ادامه لینک دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم money heist را در اختیار شما می‌گذاریم. البته شما می‌توانید تریلر فصل پنجم مانی هایست را نیز در تکراتو مشاهده کنید. علاوه بر زیرنویس فارسی سریال سرقت پول فصل پنجم ، برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید. برای دانلود زیرنویس money heist فصل 5 ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم money heist

دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist)
دانلود زیرنویس فارسی money heist فصل 5 / سریال مانی هیست فصل 5 زیرنویس فارسی / سریال مانی هیست فصل پنجم زیرنویس فارسی
  • نام سریال: خانه کاغذی، سرقت پول، money heist ،La casa de papel
  • سازنده: آلکس پینا
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • بازیگران:اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، استر آسبو (Esther Acebo) در نقش استکلهم، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، هایمه لورنته (Jaime Lorente) در نقش دنور، رودریگو د لا سرنا (Rodrigo De la Serna) در نقش پالرمو، دارکو پریچ (Darko Peric) در نقش هلسینکی، هران (Herrán) در نقش ریو، پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در نقش برلین
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: 5
  • شمار قسمت‌ها: 48
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا

دانلود زیرنویس فارسی سریال سرقت پول فصل پنجم از کانال تلگرام تمامی کیفیت‌ها

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود زیرنویس فارسی فصل پنجم خانه کاغذی (Money heist) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر