;
coinex

بازی Football Player 2023 در سکوت خبری رونمایی شد

بازی Football Player 2023 در سکوت خبری رونمایی شد. این بازی که قرار است با بازی‌هایی چون FIFA و eFootball رقابت کند، در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.

معرفی این بازی در توییتی با انتشار تصاویری اتفاق افتاد که البته دارای اطلاعات چندانی نبود و فقط زمان انتشار آن مشخص بود. این بازی احتمالا در ماه اوت یا سپتامبر ۲۰۲۳ با شروع فصل فوتبالی منتشر خواهد شد.

بازی Football Player 2023 در سکوت خبری رونمایی شد

در این توییتر آدرس یک کانال دیسکورد قرار دارد که با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری از بازی به دست آوردیم. در کانال دیسکورد، کاربر DH خود را به عنوان بنیان‌گذار این بازی معرفی کرده و به کانال استخدامی اشاره می‌کند که در آن به دنبال افراد علاقه‌مند به کمک در ساخت این بازی است. در این کانال از افراد مستعد خواسته می‌شود که با ایمیلی که گویا متعلق به گروه Pixelont است، در ارتباط باشند.

در سوابق این گروه فقط ذکر شده که Pixelont LLC یک آژانش خلاق فعال در حوزه‌ی طراحی سایت، نرم‌افزار، ویدئوهای تبلیغاتی و طراحی گرافیکی می‌باشد. کاربر DH در پاسخ به سوالات دیگر کاربران، درباره بازی Football Player 2023 اینگونه می‌گوید:

این بازی شبیه به Football Manager خواهد بود، جایی که بخش غالب بازی شبیه‌سازی خواهد شد، اما زمانی که امکانش باشد (هنگام شوت، پاس، ارسال، دفاع، ضربات ایستگاهی و غیره) بازی‌بازان فرصت بازی خواهند داشت.

پلتفرم‌های اجرایی این بازی نیز احتمالا سیستم‌های عامل ویندوز و مک خواهند بود. این مقام درباره سوالات پیرامون قیمت بازی و رایگان بودن آن هم DH، پاسخ داده است:

نه، رایگان نه، اما نه به گرانی FIFA

البته طی بررسی‌های بعدی که انجام دادیم مشخص شد که قیمت عرضه‌ی این بازی احتمالا بین ۱۰ تا ۲۰ دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی Football Player 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر