coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ گلکسی بوک فولد ؛ لپ تاپ آینده نگر سامسونگ را ببینید

سامسونگ گلکسی بوک فولد هیبریدی قرار است به زودی توسط سامسونگ با تکنولوژی نمایشگرهای تاشو و صفحه نمایشی ۱۷ اینچی عرضه شود.

این اطلاعات که توسط کاربر افشاگری در توییتر لو رفته است فقط در همین حد است که این دستگاه احتمالا دارا صفحه نمایش تاشو ۱۷ اینچی است که به صورت یک لپ تاپ تاشو با کیبورد لمسی (البته با قابلیت‌های همزمان یک تبلت) به بازار عرضه گردد.

سامسونگ گلکسی بوک فولد

با وجود این که نمی‌شود دقیق گفت این دستگاه چه ویژگی‌هایی دارد و کانسپت آن نیز بسیار بلندپروازانه بوده است اما احتمالا دور تا دور آن را حاشیه‌های باریک نمایشگر فرا گیرد و یک دوربین نیز در زیر نمایشگر خود داشته باشد.

به هر حال با توجه به اینکه سامسونگ در حال توسعه‌ی این محصول است احتمالا تا زمان شروع تولید آن اتفاقاتی زیادی رخ داده و تغییرات زیادی نیز این دستگاه خواهد کرد. پس هیچ تضمینی به اینکه عینا اطلاعاتی که ما دادیم درست باشد نیست و حتی ممکن است فاقد دوربین زیر نمایشگر باشد.

به هر حال سامسونگ اعتقاد دارد که فناوری UDC برای دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ مثل گلکسی زد فولد ۳ مناسب است، پس احتمال افزودن این فناوری به یک لپ تاپ و یا تبلت بزرگتر و با ابعاد 17 اینچی نیز امکان پذیر است. در ادامه تصاویر جدید منشتر شده از این لپ تاپ احتمالی را ببینید:

از زمان عرضه این دستگاه نیز متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست اما اگر واقعا قرار به ساخت آن باشد در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. این اولین دستگاه شرکت کره‌ای در نوع خاص خود خواهد بود، بنابراین یک معامله بسیار بزرگ از سوی سامسونگ است و اینکه او بتواند در این معامله پیروز گردد یا شکست بخورد، فقط آینده آن را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی بوک فولد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر