;
coinex

تاریخ اکران رجب ایدویک 7 (Recep İvedik) [+تریلر]

فیلم‌ها و سریال‌های ترکیه‌ای در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران خودشان را دارند. در این مقاله قصد داریم به تاریخ اکران رجب ایدویک 7 بپردازیم.

رجب ایدویک یک فیلم کمدی ترکیه‌ای است. اولین قسمت این فیلم به نام رجب ایدویک ۱ در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. از سال ۲۰۰۸ تا به الان این فیلم بارها اکران شده است.

این فیلم کمدی، در هر قسمتش لحظات شاد زیادی را برای طرفدارانش رقم زده است و در حال حاضر این طرفداران به انتظار تاریخ اکران رجب ایدویک 7 نشسته‌اند.

احتمالا متوجه شده باشید که اسم فیلم Recep İvedik از شخصیت اصلی این فیلم گرفته شده است. کارگردان این فیلم کمدی، توگان گوکباکار بوده و نقش شخصیت اصلی این فیلم که همه شما علاقه‌مندان با او آشنا هستید، همان رجب ایدویک، توسط شاهان گوکباکار بازی شده است. رجب ایدویک ۱، در سال ۲۰۰۸ به عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترکیه محسوب می‌شد.

برخی از طرفداران باور داشتند که این فیلم در قسمت ششم خود به پایان خواهد رسید اما طبق مصاحبه انجام شده با شاهان گوکباکار، متوجه شدیم که فیلم رجب ایدویک ۷ نیز پخش خواهد شد. رجب ایدویک ۷ کی میاد ؟

تاریخ اکران رجب ایدویک 7

فیلم اول رجب ایدویک همراه با 230 صحنه در سراسر ترکیه در 22 فوریه 2008 اکران شد. این فیلم با اولین فروش آخر هفته خود حدود 5،330،000 دلار فروش داشته است. طرفداران فیلم رجب ایدویک در سراسر دنیا کامنت‌های مثبت و منفی خود را درمورد این فیلم در نقدهای مختلف ثبت کرده‌اند و در حال حاضر منتظر اعلام تاریخ اکران رجب ایدویک 7 هستند.

همانطور که اشاره کردیم طبق مصاحبه انجام شده با بازیگر اصلی این فیلم، قسمت ششم رجب ایدویک پایان کار این فیلم نخواهد بود. Recep İvedik 6 اخرین فیلم پخش شده از رجب ایدویک بوده و می‌توان گفت این فیلم یکی از بهترین افتتاحیه‌ها را داشته است. فیلمبرداری بیشتر فیلم‌های رجب ایدویک در استانبول و آنتالیای ترکیه انجام شده است. رجب ایدویک ۷ کی میاد ؟

با اعلام خبر پخش این فیلم بیشتر هواداران به دنبال تاریخ اکران رجب ایدویک 7 هستند. متاسفانه باید بگوییم هیچ اخبار رسمی در ارتباط با تاریخ اکران Recep İvedik 7 وجود ندارد و ما صرفا با اطلاعات به دست آمده در ارتباط با تاریخچه پخش فیلم‌های رجب ایدویک فقط می‌توانیم پیش‌بینی از تاریخ اکران رجب ایدویک 7 داشته باشیم.

با توجه به اینکه رجب ایدویک ۴ در سال ۲۰۱۴، رجب ایدویک ۵ در سال ۲۰۱۷ و رجب اودیک ۶ در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. می‌توان حدس زد که تاریخ اکران Recep İvedik 7 اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ باشد. امکان این که تاریخ اکران رجب ایدویک 7 پاییز همین سال باشد نیز زیاد است. در ادامه با داستان و بازیگران رجب ایدویک ۷ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

داستان فیلم رجب ایدویک

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
تاریخ اکران Recep İvedik 7

تا به اینجا درباره تاریخ اکران رجب ایدویک 7 صحبت کرده‌ایم از حالا به بعد، قصد داریم به داستان این فیلم بپردازیم. داستان کلی فیلم رجب ایدویک ۱، درمورد شخصی به نام رجب ایدویک بوده که سر راه خود یک کیف پول پیدا می‌کند. اولین واکنش رجب این است که صاحب آن را پبدا کند. او صاحب این کیف پول را در تلوزیون شناسایی می‌کند. صاحب کیف پول تورلیدر و اپراتور یک هتل است.

رجب ماشین قدیمی خود را برداشته و برای پیدا کردن صاحب کیف پول از استانبول به آنتالیا حرکت می‌کند. در راه سفر او با آدم‌های زیادی از جمله دختران نوجوان، جوانان و کامیون‌دار‌های روانی برخورد می‌کند. همه چیز از آنجا شروع می‌شود که رجب به دو دختر نوجوان که ماشینشان خراب شده بود کمک می‌رساند، او با کمک کردن به آن دو، ماشین خود را ناقص می‌کند.

رجب ماشین خود را از دست داده و مجبور می‌شود با دیگران راهی سفر شود. او در این راه با همسفران زیادی آشنا شده و در طول سفر خود تجربه‌های جالبی کسب می‌کند. وی پس از اتمام سفر خود به اپراتور هتل رجوع می‌کند و کیف پول را به او برمی‌گرداند. رجب برای انجام این کار خوب، از طرف صاحب کیف پول پاداشی دریافت می‌کند.

پاداش رجب این است که او می‌تواند تا هر وقت بخواهد در آن هتل بماند. رجب در ابتدا از این پاداش امتناع می‌کند اما ناگهان با عشق قدیمی خود سیبل روبرو می‌شود. متاسفانه سیبل او را به یاد نمی آورد. رجب برای تحت تاثیر قرار دادن و به دست آوردن دل سیبل قصد دارد در آن هتل بماند.

نکته جالب در این قسمت آن بوده که رجب اولین بار است که در یک هتل لوکس اقامت می‌کند و این موضوع باعث ایجاد صحنه‌های جالب و خنده‌دار در فیلم می‌شود که طرفداران را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
رجب ایدویک ۷ کی میاد

همانطور که اشاره کردیم، فیلم رجب ایدویک ۱ در سال ۲۰۰۸ و رجب ایدویک ۲ در سال ۲۰۰۹ منتشر شدند. داستان قسمت دوم این فیلم به طور کلی با داستان قسمت اول آن فرق دارد اما چیزی که بین همه فیلم‌های رجب ایدویک مشترک بوده ژانر آن است که همگی در ژانر کمدی ساخته شده‌اند.

در فیلم دوم رجب ایدویک، مادربزرگ پیر رجب از او می‌خواهد تا به زندگی خود سر و سامان بدهد. او می‌خواهد نوه‌اش شغل مناسبی پیدا کرده و ازدواج کند. رجب به دنبال شغل‌ها و حرفه‌های مختلفی می‌رود اما کارهایی که او پیدا می‌کند دوام زیادی ندارند. وی پس از چند روز فعالیت در آن‌ها، اخراج می‌شود.

در آن زمان یکی از فامیل‌های رجب پیدایش می‌شود و ادعا می‌کند که شرکتی از طرف پدربزگشان به عنوان ارث به آن‌ها رسیده است. بلاخره پس از تلاش‌های زیاد رجب شغلی در آن شرکت به دست می آورد. شرکت در وضعیت خوبی است اما برخی از ژاپنی‌ها از امضا کردن برخی از قرارداد‌های شرکت خودداری می‌کنند.

تا اینکه رجب یک یونیفورم شبیه به یکی از اورگان‌های مخصوص ژاپن را به تن می‌کند، این موضوع موجب می‌شود ژاپنی‌ها برای امضای قرارداد قانع شوند. وقتی رجب توانست ژاپنی‌ها را به امضای قرارداد شرکت وا دارد، رئیس شرکت که همان فامیل رجب بود بسیار از او خشنود می‌شود.

حالا که رجب از بیکاری فاصله گرفته و توانسته شغلی را برای خود دست و پا کند تنها آرزوی باقی مانده مادربزرگش دیدن ازدواج او است. او به همراه یکی از کارمندهای شرکت به نام علی کرم تلاش کرد تا زنی برای خود پیدا کند اما تلاش‌های آن‌ها منجر به موفقیت نشد.

رجب برای برآورده کردن آرزوی مادربزرگش با علی کرم همدست می‌شود. آن‌ها توانستند زنی را به عنوان همسر آینده رجب جا بزنند. به طوری که رجب و دختر جعلی جلوی مادربزرگش تظاهر می‌کردند که عاشق هم هستند. سرانجام مادربزرگ رجب با رسیدن به آرزوی خود فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
تاریخ اکران رجب ایدویک 7 / تریلر فیلم Recep İvedik ۷

رجب ایدویک ۳ در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. داستان این قسمت فیلم، بدین‌گونه است که رجب در غم از دست دادن مادربزرگش به سر می‌برد و از آن پس بسیار گوشه‌گیر و افسرده شده. در همین زمان که او با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند، یکی از اقوام رجب به نام زینب به شهر استانبول آمده تا به دانشگاه برود.

از آنجایی که رجب در آن شهر بزرگ تنها خانواده زینب به حساب می‌رود، زینب مجبور می‌شود چند ماهی را در خانه رجب زندگی کند. حالا که زینب به زندگی رجب آمده است او سعی می‌کند تا با انجام برخی از فعالیت‌ها، افسردگی خود را از بین ببرد. این فعالیت‌ها شامل تئاتر رفتن و ثبت نام برای کلاس‌های کاراته است. هرچند که انجام این کارها موجب بهتر شدن رجب نمی‌شود.

در فیلم رجب ایدویک ۴، رجب مربی فوتبال بچه‌های محله است. رجب از دوران بچگی خود در آن محله فوتبال بازی می‌کرد از آنجایی که محله آن‌ها منطقه محروم حساب می‌شد رجب تصمیم گرفت در جهت ارتقای این محله تلاش کند. او از آنجایی که می‌دانست بچه‌ها بسیار علاقه‌مند به فوتبال هستند تصمیم نهایی خود را گرفت.

او تصمیم گرفت زمین‌های فوتبال این منطقه محروم را بخرد اما مشکل اصلی اینجاست که هزینه خرید این زمین‌ها بسیار بالا بوده و رجب توانایی خرید آن‌ها را ندارد. بعد از تلاش‌های بی فایده، رجب برای گرفتن وام از بانک درخواست می‌دهد اما موفق به گرفتن وام نمی‌شود.

در پی این ماجراها رجب به طور تصادفی با آگهی بازیگری برای فیلم نجات یافتگان با جایزه 500،000 لیر ترکیه روبرو می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن پول به آن بپیوندد. با این اتفاق صحنه‌های بسیار خنده‌دار و جذاب در قسمت چهارم فیلم رجب ایدویک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
تریلر فیلم Recep İvedik ۷

رجب ایدویک ۵ محصول سال ۲۰۱۷ است. داستان قسمت پنج این فیلم بدین صورت بوده: راننده‌ای که، در نزدیکی محله رجب زندگی می‌کند به صورت ناگهانی می‌میرد. رجب با این اتفاق ناراحت کننده تصمیم می‌گیرد به یاد این راننده آخرین وظیفه او را بر عهده بگیرد. او باید ورزشکاران تیم ملی را به اسکوپیه، مقدونیه شمالی ببرد.

اما ورزشکاران تیم ملی مریض می‌شوند و دیگر قادر به شرکت در مسابقه نخواهند بود به همین دلیل رجب مجبور می‌شود به جای آن‌ها برای کشور خود رقابت کند اما این اولین باری است که او در مسابقات تیم ملی شرکت می‌کند. مثل همه فیلم‌های قبلی صحنه‌های دیدنی و شادی‌آور در این قسمت از فیلم نیز موجود است.

فیلم ششم رجب ایدویک در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. مثل همیشه در این قسمت نیز بازیگر اصلی این فیلم رجب ایدویک در پی ماجراجویی‌های خود است. در پی این ماجراجویی‌ها یک سری اتفاقات جالب سر راه رجب قرار می‌گیرد به همین دلیل موجب ایجاد صحنه‌های جذاب در آن می‌شود.

در واقع در این قسمت رجب ایدویک به صورت شگفت انگیزی به جای قونیه سر از کنیای آفریقا در می‌آورد. او به همراه دوستش نورالله در قبیله محلی‌های آفریقا گیر می افتند. رجب در آنجا خود را به نام سوکاچا که برای محلی‌ها مردی مقدس به شمار می‌رود معرفی می‌کند. رجب همچنین ادعا می‌کند نورالله حیوان انسان‌نمای او است. در ادامه با داستان و بازیگران رجب ایدویک ۷ همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

داستان فیلم رجب ایدویک ۷

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
رجب ایدویک 7 کی میاد

ما تا به اینجا در ارتباط با تاریخ اکران رجب ایدویک 7 اطلاعات موجود را برای شما بازگو کردیم. حالا قصد داریم حدسی از نمایشنامه فیلم رجب ایدویک ۷ داشته باشیم. با توجه به توضیحات داستان فیلم‌های قبلی رجب ایدویک، در هر کدام از این فیلم‌ها، رجب در یک موقعیت حساس قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود همان لحظه تصمیمی بگیرد.

از آنجایی که این شرایط مشابه در تمام قسمت‌های قبلی این فیلم تکرار شده، قطعا فیلم رجب ایدویک ۷ از این غافله عقب نخواهد ماند. حدس ما این است که رجب در یک شرایط خاص قرار خواهد گرفت و ماجراجویی‌های جذاب و دیدنی باری دیگر سر می‌گیرد.

بازیگر اصلی این فیلم شاهان گوکباکار نیز درباره نمایشنامه قسمت بعدی اعلام کرده: دیدگاه من درباره نمایشنامه، به ویژه پس از فیلم چهارم، این است که کجا می‌توانیم رجب را بیشتر سرگرم کنیم و در چه محیطی می‌توانیم او را قرار دهیم. هدف اصلی ما این است که فیلم خنده‌دار باشد ما معمولا رجب را در دنیایی که به آن تعلق ندارد می‌فرستیم تا جهان را فتح کند.

وی همچنین ادامه داد که همه این‌ها کار ما است و این چیزی است که برای من تازگی داد. زمانی که به هر فیلمی فکر می‌کنم باعث می‌شود که سخت تلاش کنم تا بهترین حالت را برای رجب در نظر بگیرم. من ایده‌های جدیدی در سر خود دارم، امیدوارم در آینده این شانس را داشته باشم تا بتوانم از آن‌ها استفاده کنم.

صحبت‌های شاهان گوکباکار موجب شد که طرفداران انگیزه لازم را برای دنبال کردن این فیلم پیدا کنند. اگرچه که هنوز به طور رسمی و کامل حرفی از نمایشنامه فیلم بعدی در میان نیست اما امکان دارد رجب این بار به استرالیا یا نیوزلند سفر کند. در ادامه با بازیگران رجب ایدویک ۷ و تریلر فیلم Recep İvedik ۷ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

بازیگران رجب ایدویک ۷

تاریخ اکران رجب ایدویک 7
رجب ایدویک 7 کی میاد

در این قسمت می‌خواهیم به معرفی بازیگران فیلم رجب ایدویک در هر فیلم به صورت جداگانه بپردازیم. درباره بازیگران رجب ایدویک ۷ هنوز صحبتی در میان نیست و ما اطلاعی از نحوه حضور بازیگران در قسمت هفتم این فیلم نداریم. اما چیزی که می‌شود از آن به صورت حتمی مطمئن بود، این است که شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک حضور خواهد داشت.

بازیگران رجب ایدویک 1: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، فاطما توپتاش در نقش سیبل، تولوی چیزگن در نقش مادر سیبل، هاکان بیلگین در نقش مدیر است.

بازیگران رجب ایدویک 2: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، گلسن اوزباکان در نقش مادربزرگ رجب، افه باباجان در نقش هاکان، کاگری بویکسایار در نقش علی کرم و زینپ کامچی در نقش صندوقدار است.

بازیگران رجب ایدویک 3: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، زینب کامچی در نقش زینب، وحدت چاکار در نقش استاد کاراته رجب ایدویک است. بازیگران رجب ایدویک 4: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، باریش بلوت در نقش تایلان، گلوم بالتاجیگیل در نقش جوریاست،

بازیگران رجب ایدویک 5: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، اورکان وارکار در نقش عیکف،دنیز جیلان در نقش سردار است. بازیگران رجب ایدویک 6: شاهان گوکباکار در نقش رجب ایدویک، نورالله چلبی در نقش نورالله ساغلام، سومر کاروان در نقش تور لیدر، چیدی بنجامین جان در نقش رئیس ناو است.

تریلر فیلم Recep İvedik ۷

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید فیلم رجب ایدویک، یکی از پرفروش‌ترین و حتی می‌توانیم بگوییم یکی از پرطرفدار‌ترین فیلم‌های ترکیه محسوب می‌شود. با اعلام تاریخ پخش هر فیلم یا سریالی، قاعدتا انتظار پخش تریلر مربوط به آن فیلم یا سریال را نیز داریم.

بنابراین با اعلام تاریخ اکران رجب ایدویک 7 ، طرفداران فیلم رجب ایدویک منتظر تریلری مبنی بر این فیلم هستند. می‌توان گفت تریلر قسمت هفتم این فیلم به تازگی منتشر شده و در حال حاضر در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: latestnews , imdb

نظر شما در خصوص تاریخ اکران رجب ایدویک 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر