;
coinex

تاریخ عرضه بازی Sociable Soccer برای کامپیوتر و کنسول های نسل 9 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Sociable Soccer برای کامپیوتر و کنسول های نسل 9 مشخص شده است. این بازی، دنباله‌ی معنوی مجموعه بازی Sensible Soccer است.

در حال حاضر بازی Sociable Soccer 21 فقط بر سرویس اپل آرکید قابل اجرا است و گیمرهای پلتفرم iOS می‌توانند آن را تجربه کنند. شرکت ناشر این بازی قرار است در ۱۷ آوریل ۲۰۲۲ یا همان ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، بازی Sociable Soccer 22 را برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر نماید.

تاریخ عرضه بازی Sociable Soccer

سری بازی Sociable Soccer شباهت فراوانی به سری بازی Sensible Soccer دارد که از بازی‌های کلاسیک‌ دهه‌ی نودی است که برای گیمرها سرگرم‌کننده و پرسرعت است. مرحله‌ی تولید و عرضه‌ی این بازی مدت زیادی زمان برده است.

پیشرفت‌های این بازی البته فقط در بخش گرافیکی نیست و امکانات بیشتری برای گیمرها خواهد داشت و شاید آن قدر بهبود بیابد که بسیار بیشتر از قبل محبوب گردد

این بازی بعد از عرضه، هر شش ماه یک بار، آپدیتی بزرگ خواهد داشت تا بهتر از قبل گردد. مکانیک‌های گیم‌پلی بازی تا انیمیشن‌های آن و حتی فیزیک توپ و قاب‌بندی‌های دوربین با مرور زمان پیشرفت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه بازی Sociable Soccer چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر