;
coinex

تاریخ اکران فیلم کله پوک با بازی سیروس گرجستانی

یکشنبه ۱۴ شهریور بود که سخنگوی شورای صنفی نمایش تاریخ اکران فیلم کله پوک با بازی سیروس گرجستانی را در چهارشنبه این هفته ۱۷ شهریور اعلام کرد.

مرتضی شایسته در گفتگویی اعلام کرد: «جلسه امروز با حضور اعضا و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت بر نمایش برگزار و مقرر شد فیلم سینمایی کله پوک از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه اکران شود.»

تاریخ اکران فیلم کله پوک با بازی سیروس گرجستانی

وی افزود:

در مورد طلب صاحبان فیلم از سینماها، نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در این مورد به نمایندگان انجمن سینماداران منعکس شد.

فیلم سینمایی کله پوک با کارگردانی «جواد مزدآبادی» و تهیه کنندگی «سید محمد قاضی» تولیدی شده است. کارگردان این فیلم، فیلم‌های ورود زنده‌ها ممنوع در ۱۳۸۹ با بازی مجید صالحی، علی صادقی، بهنوش بختیاری و علیرضا خمسه را نیز ساخته بود.

بازیگران این فیلم شامل یوسف تیموری، جواد هاشمی، مرحوم سیروس گرجستانی و عزت‌اله رمضانی‌فر است. این فیلم، فیلمی طنز است و داستانی درباره انتخابات شوراها در یک روستا دارد که اتفاقات جالبی در حواشی آن رخ می‌دهد. سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین گفت:

در مورد سمفا و کمیته نظارت بر سمفا اعلام شد که اعضای انتخاب شده توسط حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و شورای صنفی دخالتی در آن نداشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران فیلم کله پوک با بازی سیروس گرجستانی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر