;
coinex

دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

مجموعه‌ی گمشده یک سریال کره‌ای است که مخاطبان خاص خود را دارد، ما در ادامه لینک دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده را به شما ارائه می دهیم.

داستان سریال گمشده درباره افرادی است که در نیمه راه زندگیشان، ناگهان حسی شبیه به یک فرد شکست خورده، سراسر وجودشان را فرا می‌گیرد، آن‌ها احساس می‌کنند تاکنون به هیچ موفقیت و دستاوردی در زندگی نرسیده‌اند و از این احساس درونی خود سخت در هراس هستند و نگرانند در آینده نیز نتوانند به دل خواسته و آرزوهای خود برسند.

این مجموعه را می‌توان یکی از جدیدترین کیدراماها دانست که به کارگردانی Hur Jin Ho و نویسندگی Kim Ji Hye ساخته شده است. در ادامه لینک دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای Lost

سریال گمشده یا لاست در 16 قسمت 70 دقیقه‌ای تهیه شده و قرار است در روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه jTBC پخش شود. در این مجموعه کانگ جائه، مرد 27 ساله‌ای است که مشاغل خدمات نقدی را اداره می‌کند و این ترس همیشه با او هست که نتواند در زندگی اش موفق شود. از سوی دیگر داستان بو یونگ، نویسنده‌ای 40 ساله است؛ البته او نوشته‌هایش را به نام خودش ثبت نمی‌کند بلکه آنها را می‌فروشد و در اصطلاح به او سایه نویس می‌گویند. او آرزو دارد که یک نویسنده واقعی شود و از اینکه هنوز به این خواسته خود دست نیافته، در حال ناامید شدن است.

دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال کره ای Lost 2021 / دانلود سریال کره ای Lost / دانلود سریال کره ای لاست

در مجموعه‌ی کره‌ای گمشده جون دو یون (Jeon Do-yeon) نقش لی بو جونگ را بازی می‌کند. او قبلا در سریال‌هایی همچون همسر خوب و روز تولد حضور داشته است و در این سریال نیز نقش نویسنده سایه نویس را بازی می‌کند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ریو جون یول اشاره کرد که بیشتر برای بازی در فیلم «پاسخ 1988» شناخته می‌شود. وی نقش کانگ جائه را بازی می‌کند و البته قبلا در سریال‌های دیگری همچون نبرد: غرش پیروزی، پول، گروه بزن در رو، عاشق خوش شانس حضور داشته است.

در ادامه برای دانلود سریال کره ای لاست همراه ما باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید.

برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید تا به محض انتشار سریال، آن را دانلود کنید. برای دانلود سریال گمشده قسمت چهارم ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 2 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت 3 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت چهارم سریال کره ای گمشده بدون سانسور

دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال Lost قسمت چهارم / دانلود سریال کره ای No Longer Human 2021
  • نام سریال: گمشده
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه jTBC
  • ژانر: درام، ملودرام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: شنبه و یکشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Jeon Do Yeon, Ryu Joon Yeol, Park Byung Eun

دانلود رایگان قسمت 4 گمشده با زیرنویس چسبیده با کیفیت 360p از تلگرام

دانلود سریال Lost قسمت چهارم بدون سانسور با کیفیت 540p از تلگرام

دانلود سریال گمشده قسمت چهارم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720p از تلگرام

دانلود قسمت چهارم سریال کره ای گمشده بدون سانسور با کیفیت 1080p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 4 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر