;
coinex

تاریخ عرضه بازی Football Manager 2022 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Football Manager 2022 مشخص شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر بازی Football Manager 2022 با تکراتو همراه باشید.

ساعاتی پیش استودیو بازی سازی Sports Interactive جدیدترین نسخه شبیه‌ساز مربیگری خود به نام Football Manager 2022 را معرفی نمود. این بازی قرار است در ۱۸ آبان یا همان ۹ نوامبر بر روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پس از مدتی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ و دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه گردد. از طرفی مشترکین سرویس گیم‌پس مایکروسافت بر پی سی و کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند به طور رایگان این بازی را انجام دهند.

تاریخ عرضه بازی Football Manager 2022 مشخص شد

از این بازی اطلاعات و جزییات و بهبودهایی که در این نسخه انجام شده است هنوز چیزی ارائه نشده است و قرار است زمان اعلام و معرفی این اطلاعات در اواخر این ماه انجام شود.

لازم به ذکر است افرادی که از فروشگاه استیم بازی Football Manager 2022 را پیش خرید نمایند، تقریبا دو هفته زودتر از موعد انتشار رسمی و جهانی، می‌توانند به بازی دسترسی یابند، آن را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوصFootball Manager 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خدا کنه سریع تر امسال تموم شه و ما بتونیم بازی GoD OF War 5 را بازی کنیم من خیلی بازی خدای جنگ را دوست دارم من از خدای جنگ یک تا 4 رو بازی کردم عالی بهترین بازی بچگی هام و الانم از سازنده و کار گردان و کسانی که برای این بازی دارن تلاش میکنن متشکرم و یه تشکرم برای اینکه برای پلیستیشن 4 هم منتشر کردن اگه این کارو نمی‌کردن من نمی‌توانستم بازی کنم ممنون یه زندگی خوب رو برای کل جهان و سازندگان بازی آرزو میکنم 🙏

    پاسخ