;
coinex

میزان مصرف اینترنت فری فایر ؛ راهکارهای کاهش مصرف حجم Free Fire

در این بخش از سایت تکراتو قصد داریم اطلاعات کاملی درباره میزان مصرف اینترنت فری فایر در اختیارتان قرار دهیم. از این رو توصیه می‌کنیم این مقاله مفید را به خوبی مطالعه نمایید تا با راهکارهای کاهش مصرف حجم فری فایر نیز آشنا شوید.

فری فایر در واقع یک بازی هیجان انگیز و فوق‌العاده بقا در جزیره دور افتاده است که از طرف استودیوی بازی سازی 111dots Studio برای دستگاه‌های اندروید طراحی شده است و تاکنون توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

این بازی پرطرفدار به شکل سوم شخص طراحی شده است که در آن حدود 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید این 50 نفر تلاش کنند که زنده بمانند. در آخر آن کسی که بتواند با کمک تکنیک‌های حرفه‌ای خود زنده بماند، پیروز می‌شود.

بازی Free Fire در سال 2019 جزء بازی‌هایی قرار گرفت که بیشترین میزان دانلود را در دنیا داشتند و از این رو برنده محبوب‌ترین بازی ویدیویی شد و افراد زیادی را برای دانلود جذب کرد. از زمان انتشار این بازی در سال 2018 بیش از 500 میلیون کاربر فقط در فروشگاه Google Play آن را دانلود کرده‌اند.

اگر این بازی را برای خود دانلود کردید باید حواس‌تان به مصرف نت بازی فری فایر باشد. همچنین توصیه می‌کنیم برای به‌روزرسانی‌هایی که انجام می‌دهید، بیشتر از وای فای استفاده کنید تا در مصرف داده‌های تلفن‌تان (اینترنت همراه)، صرفه‌جویی شود و بسته اینترنت‌تان سریع تمام نشود.

میزان مصرف اینترنت فری فایر

بهتر است بدانید در بازی Free Fire بازیکن‌ها به اینترنت نیاز دارند چون این بازی به صورت آنلاین طراحی شده است. به همین علت هم بسیاری از افراد فکر می‌کنند برای بازی کردن با فری فایر، باید بسته‌ اینترنت زیادی مصرف کنند و از انجام دادن بازی، منصرف می‌شوند.

به طور معمول بازی فری فایر، حدود 30 مگابایت در 1 ساعت بازی مداوم مصرف می‌کند. این حجم استفاده از اینترنت، برای این مدت بازی خیلی زیاد نیست اما با توجه به یک‌سری عوامل می‌تواند متفاوت باشد. بازی فری فایر را می‌توان به صورت تک نفره یا گروهی انجام دهند.

بازی Free Fire نیز مانند دیگر برنامه‌های بازی دارای گرافیک است که از آن برای نمایش دادن محتویات خود، بهره می‌گیرد. در واقع گرافیک همان محیط بازی، ظاهر بازی، موجودات و هر چیز دیگری که در بازی وجود دارد است و هر چقدر کیفیت آن بالاتر باشد، بازی روان‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.

به طور معمول بازی‌هایی که گرافیک‌شان پایین است دائم با تاخیر مواجه می‌شوند و همین نیز موجب کسل کردن بازیکن‌ها می‌شود و برای آن‌ها ناخوشایند است. در نتیجه بازی را کنار می‌گذارند؛ چرا که بازی بی‌کیفیت برای هیچ کسی لذت‌بخش نیست.

به همین علت اگر میزان مصرف اینترنت فری فایر برای‌تان خیلی مهم نیست پیشنهاد می‌کنیم بالاترین کیفیت گرافیکی را برای خود تهیه کنید. توجه داشته باشید هر چقدر کیفیت گرافیک بالاتر باشد، به اینترنت بیشتری نیاز دارید. همچنین کیفیت پایین گرافیک مصرف کمتری نسبت به کیفیت بالای آن دارد.

هنگامی که شروع به بازی کردن می‌کنید در واقع داده‌های زیادی را تخلیه می‌کنید و در این تخلیه داده، ویژگی‌های زیادی وجود دارد که بهتر است با آن‌ها آشنایی داشته باشید.

در صورتی که متوجه شدید گرافیک بازی بسیار زیاد است، باید بدانید که آن بازی داده‌های (اینترنت) زیادی مصرف می‌کند. در این صورت باید با نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر، آشنایی داشته باشید.

به طور معمول سرعت تخلیه داده‌ها در هر 1 ساعت،  30.6 مگابایت است. از این رو اگر می‌خواهید این میزان افزایش نیابد و مجبور به از دست دادن داده‌های زیاد نشوید، مطالب ذکر شده در ادامه مقاله را به خوبی مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی بتلفیلد موبایل (Battlefield Mobile) برای اندروید و iOS

کاستوم در فری فایر (Free Fire) 

نحوه اندازه‌گیری مصرف داده بازی فری فایر در تلفن همراه

میزان مصرف اینترنت فری فایر
میزان مصرف اینترنت فری فایر / نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر / مقدار مصرف حجم در Free Fire چقدر است ؟

اگر بدانید که بازی فری فایر چه اندازه از داده‌های تلفن‌تان استفاده می‌کند قطعا بهتر می‌توانید آن را مدیریت کنید و در مصرف نت بازی فری فایر، صرفه جویی کنید. برای آگاهی داشتن از میزان داده‌های بازی خود نیازی به گذراندن مراحل سخت و پیچیده ندارید.

در واقع اکثر اپراتورهای تلفن همراه، در برنامه‌ها و سرویس‌های خود، داشبوردهای اندازه‌گیری مصرف داده را جای داده‌اند و شما می‌توانید به راحتی در آن جا مصرف داده برنامه را در مدت زمانی مشخص، مشاهده نمایید.

همان طور که متوجه شدید اندازه‌گیری داده‌های مصرفی بازی فری فایر اصلا کار دشواری نیست و می‌توانید به راحتی در هر زمانی که خواستید مصرف داده‌های تان را کنترل کنید تا از تخلیه سریع اطلاعات شما جلوگیری شود و مجبور به صرف هزینه‌های بیشتر نشوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 

نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر

میزان مصرف اینترنت فری فایر
نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر / میزان مصرف اینترنت فری فایر / مقدار مصرف حجم در Free Fire چقدر است ؟

بعد از این که متوجه شدید مقدار مصرف حجم در Free Fire چقدر است، بهتر است با بهره‌گیری از یک‌سری راهکارها، مصرف حجم بازی را تا حد امکان کاهش دهید:

  • اولین روشی که می‌توانید از آن برای کاهش مصرف حجم بازی جذاب فری فایر استفاده کنید، کم کردن زمان بازی است. در واقع با این کار می‌توانید هزینه‌های‌ بازی خود را تا حدود زیادی کاهش دهید.
  • محدود کردن داده‌های تلفن همراه هم یک روش مناسب است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. برای استفاده از این روش کافی است به قسمت تنظیمات داده تلفن همراه بروید و در آن جا، به راحتی مصرف داده‌ها را در ساعت، روز و یا ماه محدود کنید.
  • یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید این است که در حین انجام دادن و اجرای بازی فری فایر، گزینه اجرا در پس زمینه را انتخاب نکنید. این روش بسیار راحت و ساده به هیچ وجه بر روند بازی شما تأثیر منفی به جای نمی‌گذارد و فقط به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های اینترنت‌تان تا حدود زیادی صرفه جویی کنید و همچنین باتری گوشی‌تان سریع خالی نشود.
  • نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر باید به صورت اصولی انجام شود و به صورت خودسرانه، دست به اقدامات بیهوده نزنید. همچنین بهتر است در مدت زمان‌های مشخص اقدام به به‌روزرسانی بازی کنید و این کار را نیز به اندازه انجام دهید.
  • اگر می‌خواهید ساعت‌ها بازی فری فایر را انجام دهید بهتر است از وای فای بهره بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک 2021

نکاتی برای پیروز شدن و هدر نرفتن نت بازی فری فایر

میزان مصرف اینترنت فری فایر
میزان مصرف اینترنت فری فایر / مقدار مصرف حجم در Free Fire چقدر است ؟

انتخاب شخصیت درست: اگر در انتخاب شخصیت بازی‌تان دقت کافی را به کار ببرید می‌توانید عملکرد خود را تا حدود زیادی تقویت کنید و همچنین میزان مصرف اینترنت فری فایر را تا حدود زیادی کاهش دهید. در واقع شخصیت انتخابی‌تان هر چقدر بهتر و قوی‌تر باشد، امتیازهای بیشتری کسب می‌کند و دیگر نیازی به مصرف داده و ارتقاء دادن آن هم، نخواهید داشت.

جایگزینی تجهیزات: در حین بازی نیازی نیست دائم برای خرید تجهیزات به فروشگاه بازی مراجعه کنید زیرا بازی به صورت خودکار تجهیزات جدیدی را بر روی سلاح بازیکن‌ها قرار می‌دهد. از این رو بهتر است بعد از دریافت سلاح‌های جدید، سلاح‌های قدیمی خود را دور بیاندازید تا فضای کافی برای دریافت تجهیزات جدید داشته باشید.

عجله نکردن در حین بازی: خیلی از بازیکن‌ها به طور دقیق نمی‌دانند که مقدار مصرف حجم در Free Fire چقدر است؛ به همین علت هم در ابتدای شروع بازی استرس دارند که نت‌شان در وسط بازی تمام شود. در واقع به هیچ عنوان نباید با عجله بازی‌تان را شروع کنید زیرا هدف از این بازی زنده ماندن و پیروز شدن در بین دیگر رقبا است. از این رو توصیه می‌کنیم با آرامش کامل بازی را شروع کنید، سپس در یک مکان مناسب مخفی شوید و بدون لو دادن موقعیت خود دشمنان را از پای درآورید. همچنین اگر موقعیت مکانی‌تان لو رفت، سریعا جای خود را عوض کنید تا دیگران شما را پیدا نکنند.

فرود آمدن در جاهای خلوت: قطعا مهم‌ترین تصمیمی که شما باید در این بازی بگیرید، فرود آمدن در مکانی امن است. به همین علت بهتر است همیشه سعی کنید در جاهایی خلوت فرود بیایید که جمعیت زیادی در آن جا وجود نداشته باشد. با انجام این کار مصرف نت بازی فری فایر کاهش می‌یابد زیرا جان خود را در بازی از دست نمی‌دهید و دیگر مجبور به شروع بازی از اول هم نخواهید شد.

توجه داشتن به نقشه‌: از نقشه‌ کوچک بازی، برای جهت‌یابی صحیح و شناسایی خطرات در محیط استفاده کنید. اگر زمانی در نقشه یک فلش قرمز رنگ را مشاهده کردید، سریعا متوجه شوید که یک شخص ناشناس، شما را مورد حمله قرار داده است. در این شرایط اولین کاری که باید انجام دهید ترک کردن مکان فعلی‌ است. بعد از آن بهتر است به شخصی که شما را مورد حمله قرار داده، شلیک کنید و با او مبارزه کنید. همچنین در صورتی که مهمات‌تان تمام شد، بهترین کار فرار کردن از دست دیگر بازیکن‌ها است.

رفتن به سمت جعبه‌های پشتیبانی فرود آمده از آسمان: در حین بازی، گاهی اوقات جعبه‌های پشتیبانی توسط هواپیماها از آسمان برای بازیکن‌ها فرستاده می‌شود و هر کسی سریع‌تر به آن برسد، مهمات و تجهیزات آن را مال خود می‌کند. البته بهتر است در چنین مواقعی بیشتر مواظب باشید زیرا دیگر بازیکن‌ها هم به سمت جعبه‌ها می‌آیند.

گرفتن تمامی لوازم حیاتی قبل از ورود به بازی: برای مدیریت میزان مصرف اینترنت فری فایر قبل از وارد شدن به مبارزات، تمام لوازم و تجهیزات مورد نیازتان را آماده کنید. در واقع با داشتن لوازم و تجهیزات کافی، شانس برنده شدن‌تان در نبرد بسیار بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

سخن پایانی

همان‌طور که متوجه شدید نحوه کاهش مصرف حجم بازی فری فایر اصلا کار سختی نیست و هر کسی می‌تواند به راحتی از این روش‌ها بهره بگیرد. همچنین بهتر است بدانید برای گذراندن هر کدام از مرحله‌های بازی، به 10 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت که در این مدت باید بتوانید 49 حریف خود را شکست دهید و برای زنده ماندن، تلاش کنید.‌

پس تا حد امکان سعی کنید در بازی فری فایر این اقدامات لازم ذکر شده را انجام دهید تا از تمام شدن اشتراک بی‌مورد داده‌های خود جلوگیری کنید و بتوانید بدون مشکل، میان هزینه‌های بازی و داده‌ها تعادل برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص میزان مصرف اینترنت فری فایر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    در یک ساعت ۱۵۰ مگ میبره چ خبره حالا فک کن چهار نفره بری بتل دیگه ۵۰۰ مگ مشه خاک عالم تو نن کم ایران

    پاسخ

    دروغه 1گیگ میبره

    پاسخ