;
coinex

دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

یکی از سریال‌های جدید و پرطرفدار کیدراما، زن بی نظیر است. در ادامه برای دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید.

به طرفداران کیدرامای ژانر جنایی و کمدی پیشنهاد می‌کنیم تماشای سریال زن بی‌نظیر را از دست ندهند. این سریال درباره یک زن کارآگاه جسور و سرسخت بوده که در یک روز تمام خاطرات خود را از یاد برده و فراموشی می‌گیرد.

در همین حین زندگی‌اش با دختر ناتنی یک خانواده ثروتمند که دقیق از نظر ظاهری شبیه به خود بوده عوض می‌شود. نمایشنامه این مجموعه توسط کیم یون نوشته و کارگردانی آن توسط چویی یونگ هون انجام شده است.

در این مقاله ما لینک دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. پیشنهاد می‌کنیم دانلود سریال کره ای One the woman را از دست ندهید!

دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای One the woman

زن بی‌نظیر، سریال جدید کره جنوبی هر هفته در روزهای جمعه و شنبه از شبکه SBS پخش می‌شود. کارگردان این اثر کارگردانی سریال‌های شناخته شده‌ای از جمله باند خواهران، بازیگران خوب و قشر مرفه را نیز بر عهده گرفته است.

در این سریال نقش اول زن، چو یئون جو، یک کارآگاه جسور است که تصادف کرده و به کما می‌رود. هنگامی که از کما بیرون می‌آید زندگی‌اش تغییر کرده و با زندگی شخصی که دقیقا شبیه به خودش است عوض می‌شود. از طرفی دیگر هان سونگ ووک که برای مدتی خارج از کره بوده باری دیگر به کره بازمی‌گردد.

هان سونگ ووک که به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش بر سر ارث و میراث از کره رفته بود، تصمیم می‌گیرد باری دیگر برگردد تا حقایقی را درباره سرگذشت پدرش بفهمد. وی زمانی که با عشق قدیمی‌اش روبه‌رو می‌شود دیگر نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman)
دانلود سریال زن بی نظیر قسمت دوم / دانلود سریال One the woman قسمت دوم / دانلود رایگان قسمت 2 زن بی نظیر با زیرنویس چسبیده

سریال زن بی نظیر 16 قسمت دارد و انتظار می‌رود که پخش این سریال تا 6 نوامبر 2021 به پایان برسد. کیدراما این سریال را از شبکه SBS در روزهای جمعه و شنبه ساعت 6 و نیم بعد از ظهر پخش خواهد کرد.

در این سریال لی سانگ یون در نقش هان سونگ ووک، لی هانی در نقش چو یئون جو و  کانگ می نا، کیم یونگ هون در نقش جوانی هان سونگ ووک، کیم دو یئون در نقش جوانی چو یئون جو و کانگ می نا، پارک جونگ هوا در نقش پارک سو یی و لی ون گئون در نقش آن یو جون حضور دارند.

لی سانگ یون، یک بازیگر کره‌ای بوده و 40 سال سن دارد. او اولین بار با بازی در مجموعه تلوزیونی دو دوست شناخته شد. از دیگر سریال‌هایی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش داشته می‌توان به در مورد زمان، زن نامهربان، چشم‌های فرشته و زندگی زیباست اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود سریال زن بی نظیر قسمت دوم دسترسی داشته باشید. علاوه بر دانلود سریال کره ای‌ زن بی نظیر ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 1 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت دوم زن بی نظیر بدون سانسور

دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman)
دانلود سریال کره ای‌ زن بی نظیر / دانلود سریال One the woman قسمت دوم / قسمت دوم زن بی نظیر بدون سانسور
  • نام سریال: زن بی نظیر (One the woman)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه SBS
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جنایی، درام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: جمعه و شنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و  10 دقیقه
  • بازیگران: Lee Ha Nee, Lee Sang Yoon, Lee Won Keun

دانلود رایگان قسمت 2 زن بی نظیر با زیرنویس چسبیده از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 2 سریال زن بی نظیر (One the woman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر