;
coinex

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

مطمئنا یکی از مورد انتظارترین سریال های تاریخی کیدراما، فصل دوم سریال کره ای سرنوشت با بازی لی مینهو است. در ادامه به جزئیات این درام می‌پردازیم.

در بین تمام سریال‌های کره‌ای با ژانرهای متفاوت، سریال های تاریخی این کشور طرفداران مختص به خود را دارد و از آنجایی که شبکه‌های داخلی نیز دوبله مجموعه‌های جومونگ، دونگی و جواهری در قصر را پخش کرده است، می‌توان گفت این ژانر بین ایرانیان بسیار شناخته شده است.

البته بین سریال های کره ای تاریخی که از صدا و سیمای ایران پخش شد، یکی از مهم‌ترین‌ها و بهترین‌های این دسته سریال سرنوشت است که با نام‌های «ایمان» و «پزشک اعظم» نیز شناخته می‌شود. از این رو، طرفداران این سریال بسیار مشتاق هستند که ببینند فصل دوم سریال کره ای سرنوشت نیز پخش می‌شود یا خیر.

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت

پس از پخش سریال فانتزی و تاریخی گیم اف ترونز، این ژانر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و از طرف دیگر صنعت رو به رشد کره جنوبی نیز مجموعه‌ای از درام‌های جذاب مانند آقای آفتاب (Mr. Sunshine)، کتاب خانوادگی گو (Gu Family Book) با بازی لی سونگی و سوزی، هوارانگ و همینطور سریال سرنوشت را در کارنامه خود دارد.

مطمئنا بیشتر کسانی که صدا و سیمای ایران را دنبال می‌کنند، با سریال تاریخی سرنوشت آشنایی دارند و حتی اگر آن را ندیده باشند، اسم آن برایشان آشنا است. جدا از اینکه بیشتر معروفیت این سریال بخاطر پخش از صدا و سیمای ایران است، بازیگران شاخص این سریال نیز در این زمینه نقش موثری داشته‌اند و به قول برخی کیدرامایی‌ها، سریال‌های لی مینهو همیشه ارزش دیدن دارند.

سریال سرنوشت در سال 2012 در کره جنوبی پخش شد. این سریال در ژانرهای فانتزی، تاریخی، پزشکی و عاشقانه ساخته شده‌است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به لی مین هو، کیم هی سان، یو اوه سانگ، ریو دوک هوان و پارک سه یونگ اشاره کرد. سریال سرنوشت جزو سریال‌هایی است که در چندین کشور از جمله ایران، اندونزی، سنگاپور، مالزی، ژاپن، ویتنام، ایالات متحده، فیلیپین پخش شده‌است و در خود کره جنوبی نیز ریتینگ بیننده فوق‌العاده‌‌ای کسب کرده است.

تمام این‌ها موجب شده است که بینندگان این سریال پس از گذشت نزدیک به یک دهه از پخش فصل اول سریال ایمان، همچنان پیگیر اخبار فصل دوم سریال کره ای سرنوشت باشند. در ادامه به جزئیات اخبار تاریخ پخش سریال سرنوشت 2 ، بازیگران سریال سرنوشت 2 و داستان سریال سرنوشت 2 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

تاریخ پخش فصل 2 سریال کره ای سرنوشت چه زمانی است؟

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت
زمان انتشار فصل 2 سریال کره ای سرنوشت

9 سال از پخش فصل اول سریال ایمان می‌گذرد ولی تاکنون هیچ خبری بر مبنای تاریخ پخش فصل 2 سریال کره ای سرنوشت وجود ندارد و حتی ساخت فصل دوم سریال کره ای سرنوشت تائید نشده است. از این رو، واقعا مشخص نیست که فصل دوم سریال کره ای سرنوشت در کار باشد. برخی از طرفداران گمان می‌کردند که تاریخ انتشار سریال کره ای سرنوشت 2 پس از یک دهه بعد از پخش فصل اول آن است. از این رو، تاریخ پخش سریال سرنوشت 2 را سال 2022 می‌دانستند.

اما حال که مدت زیادی به سال 2022 نمانده و هنوز خبری درباره این سریال نیست، می‌توان نتیجه گرفت که این تاریخ پخش سریال سرنوشت 2 کاملا غلط است. با این حال ممکن است زمانی ساخت فصل دوم سریال کره ای سرنوشت تائید شود اما در حال حاضر خبری از تاریخ پخش سریال سرنوشت 2 وجود ندارد و البته که نباید انتظار داشت تریلر سریال سرنوشت 2 منتشر شده باشد!

گذشته از این، اگر واقعا این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد بازیگران سریال Faith 2 شامل بازیگران نقش اول فصل اول آن خواهد بود و داستان سریال سرنوشت 2 دنباله فصل اول آن خواهد بود. از این رو در ادامه به جزئیات فصل اول سریال سرنوشت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

داستان سریال سرنوشت درباره چه بود؟

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت
فصل دوم سریال کره ای سرنوشت

سریال Sin-ui که عمدتا با نام‌های سرنوشت یا ایمان (Faith) و همینطور پزشک اعظم (Great Doctor) شناخته می‌شود، یکی از درام‌های کره‌ای است که فصل اول این سریال با بازگشت پادشاه گونگمین از سلطنت گوریو، پس از ازدواج با یوان پرنسس نوگوگ، آغاز می‌شود. در راه بازگشت به گوریو، آنها در یک کاروانسرا اقامت می‌کنند. در آنجا، قاتلان به آنها حمله می‌کنند و گردن شاهزاده خانم را خرد می‌کنند.

مشهورترین پزشک گوریو می‌گوید که نمی‌تواند وی را نجات دهد. پادشاه پس از توصیه مشاوران سلطنتی خود، بر روی کوه مشغول دعا کردن می‌شود. در آنجا نورهای مرموزی بهم می‌پیچند و نوعی ورودی را تشکیل می‌دهند. افرادی که در آنجا حضور دارند به پادشاه می‌گویند که این ورودی، دروازه بهشت است و یکی باید به آنجا برود و پزشک خدا را به اینجا بیاورد.

پادشاه نیز محافظ سلطنتی، چویی یانگ را موظف می‌کند تا وارد آن دروازه شود و پزشک اعظم را از بهشت به آنجا بیاورد. چویی یانگ نیز از دروازه عبور می‌کند و وارد سئول امروزی می‌شود و اوضاع کاملاً خنده دار می شود. او از یک راهب سراغ پزشک اعظم را می‌گیرد و وی یک کنوانسیون پزشکی را به او نشان می‌دهد.

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت
فصل دوم سریال کره ای سرنوشت

چوی یانگ وارد این کنوانسیون می‌شود و دکتر یو اون سو را که فکر می‌کند پزشک اعظم است، می رباید. اما یو اون سو تنها یک جراح پلاستیک معمولی است. با این حال، وی موفق می‌شود که شاهزاده خانم را نجات دهد. چوی یانگ به دکتر اون سو قول داده است که وی را به قرن بیست و یک برگرداند اما پادشاه با این کار مخالفت می‌کند و دکتر را مجبور می‌کند در آنجا بماند. پس از آن، او به عنوان پزشک اعظم بهشت شناخته می‌شود.

اما در قصر مشکلاتی پیش می‌آید و چندین بار این پزشک جوان به خطر می‌افتد و در تمام مدت چوی یانگ از او محافظت می‌کند. در نهایت این زوج عاشق یکدیگر می‌شوند. بنابراین، اگر فصل دوم سریال ساخته شود، این زوج در داستان سریال سرنوشت 2 نقش کلیدی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

چه کسانی در این سریال تاریخی بازی کرده‌اند؟

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت
بازیگران سریال Faith 2

لی مین هو (Lee Min-ho) و کیم هی سان (Kim Hee-sun) در این سریال تاریخی فانتزی نقش اصلی را بازی کرده اند که طبق داستانی که در بالا گفتیم، مینهو در نقش محافظ چویی یانگ و هی سان نقش پزشک اعظم را بازی کرده است.‌ چویی یانگ یک محافظ باهوش و شجاع است که از پادشاه گونگمین گوریو محافظت می‌کند.

لی مینهو، بازیگر و مدل معروفی در جهان است و نقش اول سریال‌های زیادی را بازی کرده است و در اصل با بازی در سریال نوستالژیک پسران برتر از گل شناخته می‌شود. جدیدترین سریال او پادشاه: سلطنت ابدی بوده است و سریال آینده وی نیز پاچینکو (Pachinko) نام دارد.

کیم هی سان نیز از بازیگران مطرح صنعت سینمای کره است که نrش‌های اصلی زیادی را تا پیش از بازی در سریال سرنوشت انجام داده بود و آخرین سریال وی که تاکنون پخش شده، آلیس نام دارد. همانطور که گفتیم، در سریال ایمان او نقش پزشک اعظم را بازی کرده است. نقش پزشک یو اون سو به لطف وی بسیار مورد تشویق قرار گرفته است چرا که او به درستی شخصیت یک فرد خارجی را در دوره گوریون بازی کرده است.

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت
بازیگران سریال Faith 2

ریو دوک هوان (Ryu Deok-hwan) در نقش پادشاه جاه طلب گونگمین بازی می کند و نقش همسر او نوگوگ در این درام را پارک سیونگ (Park Se-young) ایفا کرده است. یو او سانگ (Yoo Oh-sung) نقش نجیب زاده کی چول را ایفا می‌کند. لی فیلیپ (Lee Phillip)، سونگ هون (Sung Hoon)، کیم می کیونگ (Kim Mi-Kyung) و پارک یون جه (Park Yoon-Jae) نیز در کنار نقش‌های اصلی این سریال، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از این رو، انتظار می‌رود حداقل بازیگران نقش‌های اصلی (مینهو و هی سان) جزو بازیگران سریال سرنوشت 2 باشند. با این حال، ممکن است داستان سریال سرنوشت 2 جور دیگری رقم بخورد و آنطور که فکر می‌کنیم، پیش نرود. در نهایت، می بایست منتظر اعلام ساخت و زمان پخش سریال کره ای سرنوشت 2 باشیم. البته ممکن است شنیدن خبر ساخت آن تنها در حد یک آرزو باقی بماند و هیچوقت شاهد اعلام زمان پخش سریال کره ای سرنوشت 2 نباشیم.

سخن پایانی

با اینکه ساخت و زمان پخش سریال کره ای سرنوشت 2 به طور رسمی از شبکه SBS اعلام نشده، اما پس از آن سریال‌های متعددی در این ژانر و با داستانی مشابه ساخته شده است. یکی از این سریال‌ها که در سال 2016 پخش شد، عاشقان ماه یا همان مون لاورز معروف است.

مون لاورز نیز با داشتن بازیگرانی همچون آیو و لی جونکی جزو بهترین سریال های کره محسوب می‌شود و البته طرفداران مون لاورز نیز دیوانه وار منتظر خبری از ساخت فصل دوم این مجموعه هستند که البته همانند سریال سرنوشت، هنوز خبر رسمی اعلام نشده است.

جدا از این، فیلم و سریال‌های کره ای در این چند سال گذشته درحال پیدا کردن طرفداران بین المللی هستند و این موضوع به لطف پیشرفت صنعت سینمای کره جنوبی است. از این رو نمی‌توان منکر این شد که فیلم انگل که جوایز اسکار بسیاری کسب کرد، به دنیا نشان داد که صنعت کره شامل فیلم‌هایی معرکه است و بهترین فیلم های کره ای و جدیدترین و بهترین فیلم های کره ای 2021 ارزش دیدن دارند.

جدا از آن، تیم تکراتو به معرفی جدیدترین و بهترین سریال های کره ای 2021 و همینطور بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز پرداخته است که ممکن است برای شما جالب باشد.

از فیلم و سریال های کره ای که بگذریم امسال شامل بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 است که دیدن آنها به تمامی فیلم و سریال بازان پیشنهاد می‌شود و کسانی که به فیلم و سریالهای ایرانی علاقه دارند می توانند گفتارهای بهترین سریال های 1400، سریال های محرم 1400 و بهترین فیلم های 1400 را بررسی کنند.

همینطور توصیه می کنیم فیلم بازان جستارهای بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 را هم بررسی کنند.

به علاوه جستارهای بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 هم در تکراتو تهیه شده‌اند و ممکن است برای شما جالب باشند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thecinemaholic

نظر شما درخصوص فصل دوم سریال کره ای سرنوشت چیست؟ به نظر شما ساخت این سریال تائید و تاریخ پخش فصل 2 سریال کره ای سرنوشت اعلام می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    من زن لی مین هون میشه بله

    پاسخ

    سریال سرنوشت خیلی زیبا و تاثیرگذار بود و من این سریال رو بارها تماشا کردم و برام جذابیت داشت
    دلم میخاست برم توی سریال گم بشم و دیگه دنیای واقعی رو نبینم
    تنها چیزی که تو این دنیا ارزش داره عشق واقعیه…

    پاسخ

    منم .واقعا فضای قشنگی داشت فیلم
    یکی از ارزوهای مهمم شده ک فصل ۲ پخش شه

    پاسخ

    همین که پایانش خوش بود و بهم رسیدن خداروشکر کن
    میتونست بدتر باشه که بمیرن یا کلا دیگه همو نبینن
    آخر سریال تو پشت صحنه قرار بود همو بغل کنن اما کلاه بازیگر زن مزاحم شد و گفتن اینطوری باشه بهتره

    پاسخ

    اول:من که فکر میکنم فصل دومش ساخته نمیشه چون اگه قرار بود ساخته بشه همون موقع میساختنش
    دوم:اگر قرار باشه ساخته بشه همش جنگ میشه و درکنارش عشق و این چیزا …
    ولی این نویسنده فیلم خیلی بی رحمی کرده اخرشو خیلی غم انگیز نوشته 😕😔
    حداقل باهم حرف میزدن یکم میچرخیدن اینور اون ور باهم ازدوتج میکردن بعد تموم میشد نه اینکه اشکمون رو دربیارن😔😕😐

    پاسخ

    اون طوری که دیگه فیلم کره ای نمیشد میشد فیلم ترکی

    پاسخ

    واقعا سریال ایمان فصل دوم داره پس کی پخش میشه

    پاسخ

    سریال ایمان معرکه بود.من عاشق و دیوونه ی این سریالم.هرچی ببینم برام تکراری نمیشه.چویونگ و اون سو فوق العاده بودن.بی نهایت دوست داشتنی بودن.یکی از بهترین ذوجهای کیدرام بودن.عالی میشه اگه فصل دوم هم داشته باشه.

    پاسخ