;
coinex

آنر پلی 20 پرو وارد بازار شد + مشخصات فنی و قیمت

کمپانی آنر مدتی پیش از سری جدید گوشی خود تحت عنوان آنر پلی 20 پرو پرده برداشت و دیروز در سکوت خبری آن را روانه بازار چین کرد.

کمپانی آنر به طرز عجیبی و در سکوت خبری از گوشی جدید خود با نام پلی 20 پرو رونمایی کرد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر اُولد و دوربینی با چهار ماژول و نیز چیپست مدیاتک اشاره کرد.

آنر گوشی جدید خود را پس از مدت‌ها و بی‌سر و صدا وارد بازار چین کرد و در دسترس علاقه مندانش قرار داد. این گوشی که پلی 20 پرو نام دارد برخوردار از تراشه مدیاتک جی 80 است و قیمتی در حدود 263 دلار دارد. متاسفانه عرضه این دستگاه به طور انحصاری و در چین صورت گرفته و فعلا عرضه جهانی نشده است.

آنر پلی 20 پرو

عرضه انحصاری گوشی آنر پلی 20 پرو انجام شد و تا زمانی که وارد بازارهای جهانی نشده باید از مشخصات آن صحبت کرد. این گوشی از نمایشگر اُولد 6.53 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. سازندگان این گوشی برای امنیت بیشتر گوشی، زیر صفحه نمایش آن از اسکنر اثر انگشت استفاده کرده‌اند.

آنر پلی 20 پرو

دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل است و در ناچ قطره‌ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. ماژولی چهارگانه نیز در پنل پشتی دیده می‌شود. این دوربین‌ها به ترتیب 64، 8، 2 و 2 است که لنزهای عریض، فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق را در خود دارد. فلاش ال ای دی دستگاه مابین لنز دوربین‌ها تعبیه شده است.

تراشه مدیاتک هلیو جی 80 و حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت نیز فضای ذخیره‌سازی داخلی از مشخصات سخت‌افزاری پلی 20 پرو است. باتری این گوشی با ظرفیت 3800 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است و فست شارژ آن توان 22.5 واتی خواهد داشت. سازندگان آنر می‌گویند که این شارژر گوشی را درعرض 65 دقیقه کامل می‌کند.

در حال حاضر و همان‌طور که گفتیم باید منتظر زمان عرضه جهانی این گوشی باشیم. به نظر می‌رسد مقصد بعدی پلی 20 پرو مناطقی از آسیا باشد و امیدواریم در ایران نیز به زودی عرضه بازاری شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر پلی 20 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر