;
coinex

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال PureFi [+تحلیل تکنیکال]

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال PureFi به عنوان رمزارزی نوظهوری که در سال 2021 در پلتفرم بایننس کوین ساخته شده و مورد توجه تریدرها قرار گرفته است.

درباره ارز دیجیتال PureFi Protocol: با توجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزونی در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند.  ارز دیجیتال و پروتکل PureFi ارز جدیدی است که در مدت اخیر رشد قابل توجهی داشته است و مورد توجه تریدرهای بازار قرار گرفته است. در ادامه این صفحه ضمن بررسی پیشینه و تاریخچه این رمزارز جدید و البته اهداف آن، با تکیه به ابزارهای تحلیل تکنیکال به بررسی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال PureFi می پردازیم. رمزارز PureFi Protocol، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال 2021 به بازار جهانی وارد شد و در پلتفرم بایننس کوین ساخته شده است. ارز دیجیتال PureFi، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است.با توجه به اهداف و چشم اندازی که از سوی تیم موسسین این پروژه اعلام شده است، ارز PuriFi رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد. مطالعه بیشتر در مورد این توکن را در مقاله آینده و پیش بینی قیمت PureFi دنبال کنید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال PureFi

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال PureFi

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز PureFi است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز PureFi شهریور کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (1 Minute)، یک ساعتی (1 Hour) و یا بازه زمانی یک ماهه (1 Month). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت PureFi را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن ها به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال PureFi

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش هایی است که برای پیش بینی قیمت روز PureFi و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از نمودار تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز PureFi می توانید استفاده کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت امروز PureFi از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مقالات زیر در تکراتو را از دست ندهید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر