;
coinex

موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها را هاوارد شور می سازد

موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها را هاوارد شور می سازد. هاوارد شور، آهنگساز برنده جایزه اسکار است و در حال مذاکره برای ساخت موسیقی این سریال نیز هست.

سریال ارباب حلقه‌ها قرار است آمازون پخش گردد و نکته اشتراک آن با سه‌گانه فیلم‌های اصلی آن، حضور هاوارد شور افسانه‌ای است که در حال صحبت برای ساخت موسیقی این سریال است.

موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها را هاوارد شور می سازد

شور آهنگساز خیلی پرکاری است و اکنون هم بیش از ۸۰ فیلم متفاوت را ساخته است ولی بیشتر به علت ساخت موسیقی سه‌گانه ارباب حلقه‌ها معروف است که برای آن سه جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و گرمی کسب نموده است.

براساس گزارش‌ها، احتمال دارد هاوارد شور آهنگسازی سریال اقتباس شده از سه گانه ارباب حلقه‌ها را برعهده بگیرد، با توجه به بودجه عظیم آمازون برای این سریال، احتمالا قرارداد سنگینی هم با وی ببندد. ساخت فصل اول این سریال برای آمازون حدود ۴۶۵ میلیون دلار شده است که این مبلغ بسیار بیشتر از سریال‌هایی مثل Game of Thrones بوده و این سریال را به گران‌ترین سریال تمام دوران تبدیل خواهد کرد. فیلمبرداری فصل اول این فیلم اخیرا به اتمام رسیده و قرار است تا سال آینده پخش گردد.

موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها را هاوارد شور می سازد

گویا آمازون از موفقیت سریال ارباب حلقه‌ها به طور کامل اطمینان دارد، چرا که در سال ۲۰۱۹ آن را برای فصل دوم هم تمدید نمود. این سریال، درامی حماسی است که عصر دوم سرزمین میانه و وقایع هزاران سال قبل از رمان‌های اصلی نوشته جی. آر. آر. تالکین را بیان می‌کند. در این سریال شخصیت‌های جدید و آشنایی را می‌بینیم که با آمدن دوباره‌ی نیروی شیطانی در سرزمین میانه مواجه خواهد شد.

بازیگران این سریال شامل نازنین بنیادی، مورفید کلارک (در نقش گالادریل)، رابرت آرمایو، جوزف ماول و سایمون مرلز (در نقش تروین) هستند. اولین قسمت سریال ارباب حلقه در ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ یا همان ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ به وسیله‌ی سرویس آمازون پرایم منتشر خواهد شد و باقی قسمت‌های جدید هم هفتگی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موسیقی متن سریال ارباب حلقه ها چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر