;
coinex

واکسن های مناسب دانش آموزان کدامند؟

واکسن های مناسب دانش آموزان کدامند؟ رییس مرکز هماهنگی آموزش پرورش در این باره توضیح می‌دهد و از فرایند واکسیناسیون دانش‌آموزان خبر می‌دهد.

رئیس مرکز هماهنگی آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره‌ی واکسن گفت واکسن‌های مناسب دانش‌آموزان شناسایی شده و مراحل تست و تایید را طی کرده‌اند.

واکسن های مناسب دانش آموزان کدامند؟

بر اساس گزارشهای منتشر شده ، علی باقرزاده، رئیس مرکز هماهنگی آموزش و پرورش در کنار  رونمایی از شبکه شاد در جمع خبرنگاران درباره‌ی موضوع  واکسیناسیون دانش‌آموزان اظهار کرد:

مسئولیت کار و تصمیم‌گیری موضوع نحوه دریافت واکسن با وزارت بهداشت است. او در ادامه گفت: واکسیناسیون معلمان دوز دوم طبق برنامه در حال اتمام است.

براساس گفته رئیس مرکز هماهنگی آموزش و پرورش، واکسن های خوبی برای دانش آموزان پیدا شده و مرحله های تست و تایید را گذراندند. باقرزاده درباره‌ی موضوع اجبار یا اختیاری بودن واکسن بیان کرد:

چون اصل کار شروع نشده است این سوال را وزارت بهداشت پاسخ می‌دهد؛ اگر حضور دانش‌آموز واکسن نزده خطری ایجاد نکند، باید بینیم در دستورالعمل های بهداشتی چه برنامه‌ای برای این قشر در نظر می‌گیرد.

چند هفته ای هست که همزمان با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، مسئله واکسیناسیون دانش آموزان به دغدغه اصلی بسیاری از والدین بدل شده است. حال باید دید در نهایت وضعیت چگونه رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص واکسن های مناسب دانش آموزان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر