;
coinex

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 معرفی شد و جزئیات آن در دسترس کاربران قرار گرفت. برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت این لپ تاپ با تکراتو همراه باشید.

محصولات جدید شیائومی، دو لپ تاپ گیمینگ قدرتمند هستند که از پردازشگر گرافیکی سری RTX و نمایشگری ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برند.  این دو از لحاظ قدرت سخت‌افزاری وضعیت بسیار خوبی داشته و در عین حال مانند تمام محصولات این شرکت چینی، از قیمت معقولی برخوردارند.

لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ردمی سری G 2021 با پردازنده‌های اینتل و AMD، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و ۱۶ گیگ رم وارد بازار می‌شود. ردمی در این محصول از نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، نسخه اینتل پردازنده نسل یازدهمی Core i5-11260H، شانزده گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است.

نسخه دوم که پردازنده AMD دارد، مجهز به تراشه رایزن ۷ ۵۸۰۰ ، ۱۶ گیگابایت رم ، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. هردو مدل‌ها دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ هستند، ولی در آینده به ویندوز ۱۱ بروزرسانی می‌شوند. در این نسخه‌ها از کارت گرافیک انویدیا RTX 3060 استفاده خواهد کرد.

این لپ‌تاپ مجهز به سیستم خنک‌کننده Hurricane Heat Dissipation 3.0 با دو فن بهره و چهار خروجی برای هوای گرم است و در نسخه AMD لوله‌های مسی دارد.

سری لپ‌تاپ ردمی G ۲۰۲۱ در نسخه اینتل مجهز به شارژر ۱۸۰ واتی و در مدل، پردازنده AMD با شارژر ۲۳۰ واتی است. هردو مدل ویژگی‌هایی مثل وای‌فای ۶، DTX: X Ultra Sound، کیبورد فول سایز با نور پس زمینه، دستیار صوتی هوشمند Xiao AI، تاندربولت ۴ و پورت USB-C دارند.

قیمت نسخه AMD لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ معادل ۱۰۸۱ دلار است و در چین می‌توان پیش خرید کرد و از ۶ روز دیگر آن را تحویل گرفت. نسخه مجهز به پردازنده اینتل این لپ‌تاپ معادل ۸۸۰ دلار دارد که از فردا کاربران خواهند توانست آن را تهیه نمایند. اما اینکه در بازار دیگر کشورها هم عرضه می‌شود یا خیر، معلوم نیست. حتی اگر الان هم نباشد به زودی وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G ۲۰۲۱ معرفی شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر