;
coinex

تریلر فیلم تراژدی مکبث منتشر شد

تریلر فیلم تراژدی مکبث منتشر شد. این اولین تیزر که مانند فیلم اصلی، سیاه و سفید است با بازی دنزل واشنگتن و فرانسیس مک دورمند انتشار یافت.

این فیلم محصول مشترک شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس و کمپانی A24 است که کارگردانی آن بر عهده‌ی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مطرح آمریکایی با نام جوئل کوئن (Joel Coen) است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

تریلر فیلم تراژدی مکبث منتشر شد

فیلم تراژدی مکبث، اقتباسی از نمایشنامه‌ی معروف ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) است که در تیزر کوتاه آن، بازیگرانی بزرگ و با استعداد وجود دارد. در این تیزر جمله‌ی «چیزی شرور به این سمت می‌آید» هم به گوش می‌رسد.

تیزر این فیلم بازیگران اصلی فیلم را معرفی می‌کند که شامل دنزل واشنگتن (Denzel Washington) در نقش کاراکتر لرد مکبث، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) در نقش لیدی مکبث، برندن گلیسون (Brendan Gleeson) در نقش پادشاه دانکن، هری ملینگ (Harry Melling) در نقش مالکوم و کاترین هانتر (Kathryn Hunter) در نقش جادوگرها است.

صحنه‌های پخش شده در این تیزر مثل بیرون آمدن کاراکتر دنزل واشنگتن از مه‌‌ای غلیظ، ایستادن جادوگرها در مقابل حوضچه‌ای تاریک و تاجی رها شده، خیلی اثرگذارند.

این فیلم یادآور فیلم برنده‌ی جایزه‌ اسکار لارنس الیویه (Laurence Olivier) در سال ۱۹۴۸ با نام Hamlet است. گویا در تولید فیلم The Tragedy of Macbeth هم، از تکنیک‌هایی مثل فیلم Hamlet استفاده شده است.

تریلر فیلم تراژدی مکبث

به جز دنزل واشنگتن، فرانسیس مک‌دورمند، برندن گلیسون، هری ملینگ و کاترین هانتر، بازیگران دیگری همچون کوری هاکینز (Corey Hawkins)، موسی اینگرام (Moses Ingram)، رالف اینسون (Ralph Ineson)، سین پاتریک توماس (Sean Patrick Thomas) و استیون روت (Stephen Root) در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم The Tragedy of Macbeth، اولین پروژه‌ کارگردانی شده به وسیله‌ی جوئل کوئن بدون برادرش است. وی قبل از این، همه پروژه‌های خود را با همکاری برادرش، ایثن کوئن (Ethan Coen) کارگردانی می‌نمود. آخرین فیلم این دو برادر هم فیلم وسترنی The Ballad of Buster Scruggs در سال ۲۰۱۸ است.

فیلم‌برداری این فیلم هم بر عهده‌ی راجر دیکینز (Roger Deakins) با سابقه‌ی فیلمبرداری فیلم کمدی Inside Llewyn Davis در سال ۲۰۱۳ و فیلم وسترنی The Ballad of Buster Scruggs در سال ۲۰۱۸ است.

آهنگساز مطرح آمریکایی، کارتر برول ساخت و تنظیم آهنگ‌های این فیلم را انجام داده است که به جز فیلم‌‌های O Brother, Where Art Thou و Inside Llewyn Davis، در همه‌ی فیلم‌های کارگردانی شده به وسیله‌ی برادران کوئن به عنوان آهنگساز بوده است.

فیلم سیاه و سفید The Tragedy of Macbeth در تاریخ ۴ دی ماه امسال یا همان ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ در سینماها و در تاریخ ۲۴ دی ماه یا همان ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس پخش شده است.

برای تماشای تریلر The Tragedy of Macbeth در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فیلم تراژدی مکبث چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر