;
coinex

نخستین تریلر فیلم Spencer منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Spencer منتشر شد. این فیلم که جدیدترین اثر مرتبط با خانواده سلطنتی بریتانیاست در داستان خود تاریخ و خیالات را ترکیب نموده است

کارگردان در فیلم اسپنسر با ترکیب واقعیات و خیالات به آخرین روزهای زندگی زناشویی یکی از معروف ترین زوج‌های تاریخ می‌پردازد. برای تماشای نخستین تریلر این فیلم با ما باشدی.

نخستین تریلر فیلم Spencer منتشر شد

در این فیلم، کریستن استوارت (Kristen Stewart) شخصیت شاهدخت دایانا (Princess Diana) بازی کرده است. این فیلم به وسیله‌ی پابلو لارائین (Pablo Larraín) کارگردانی گردیده است.

نخستین تریلر فیلم Spencer

لارائین که قبل از این و در سال 2016، فیلم جکی (Jackie) را درباره روزهای بعد از ترور جان اف. کندی (John F. Kennedy)؛ رئیس جمهور سابق آمریکا تولید نموده بود، فیلم اسپنسر را از فیلم‌نامه‌ی استیون نایت (Steven Knight)، تولید نموده است.

این فیلم داستان تعطیلات سال نو میلادی را در خانواده سلطنتی نشان می‌دهد که دایانا (با بازی استوارت) باید در حالی شرایط را عادی نشان دهد که می‌خواهد پس از پایان این تعطیلات، از همسر مطرح خود، درخواست طلاق دهد.

تریلر فیلم Spencer

جک فارذینگ (Jack Farthing) در این فیلم شخصیت شاهزاده چارلز (Prince Charles)؛ وارث تاج و تخت بریتانیا و همسر سابق شاهزاده دایانای فقید، را بازی نموده است. فیلم اسپنسر، در ۵ نوامبر سال جاری میلادی یا همان‌۱۴ آبان ۱۴۰۰، انتشار خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین تریلر فیلم Spencer چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر