;
coinex

زمان انتشار بازی پابجی نیو استیت (PUBG New State) به تعویق افتاد

زمان انتشار بازی پابجی نیو استیت (PUBG New State) به تعویق افتاد. طبق انتشار نامه‌ای در اپ استور تاریخ دقیق منتشر شدن این بازی معلوم‌ شد.

در گذشته مسئله‌ای مبنی بر اکران شدن بازی PUBG: New State در ماه سپتامبر امسال به گوش می‌رسید. اکنون گویا که این اتفاق رخ نخواهد داد و هواداران باید مدت زیادتری را برای تجربه‌ی این عنوان صبور باشند.

زمان انتشار بازی پابجی نیو استیت

امروز در اپ استور که فروشگاه گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS است، گفته است که این بازی در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ یا همان ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که پیش خرید این بازی هم شروع شده است و هواداران با ورود به فروشگاه‌هایی مثل گوگل پلی (Google Play) و اپ استور خواهند توانست این کار را انجام دهند.

زمان انتشار بازی پابجی نیو استیت

البته استودیوی کرفتون (Krafton) هنوز تاریخ دقیق منتشر شدن  بازی PUBG: New State را نگفته اند  اما افراد زیادی گفته اند  که تاریخ گفته شده در مورد این بازی درست  می‌باشد. هفته‌ی آینده قرار است نسخه‌ی آلفای این بازی به مدت دو روز انتشار یابد. این نسخه در گذشته هم برای مدت محدودی پخش شد که حدود ۶۵۰ هزار نفر از آن استفاده نمودند.

طبق گفته‌ی آن‌ها، این بازی عالی خواهد بود با توجه به محبوبیت بازی PUBG، استودیوی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه‌ی دیگری را هم با نام PUBG: New State در اختیار همگان قرار دهد. این بازی هم در سبک بتل رویال است، ولی شامل وسایل نقلیه مدرن و حالت‌ها  و امکانات جالب‌تری برخوردار خواهد بود.

هم‌اکنون افراد زیادی در حال خرید این بازی هستند و برای تجربه‌ی آن نیز لحظه‌شماری می‌نمایند. گویا این نسخه برای تیم سازنده هزینه‌های زیادی داشت  کمی قبل هم تریلری از این اثر پخش شد که برای تماشای آن خواهید توانست به این نشانی مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان انتشار بازی پابجی نیو استیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اولش نه ولی بعد یه مدت حتما مثل سایر بازی ها فیلتر میکنن

    پاسخ

    عالی عالی فقط اگه بیاد فیلتر میشه برا ایران کسی میدونه توضیح بده

    پاسخ