;
coinex

هدست آنر ایکس اسپورت پرو (Honor xSport Pro) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

طی رویداد اسمارت لایف به تازگی، هدست آنر ایکس اسپورت پرو (Honor xSport Pro) رونمایی شد. مشخصات فنی و قیمت آن نیز اعلام شد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم

در رویداد اسمارت لایف آنر، چند محصول تازه آنر معرفی گشتند که هدست Honor xSport Pro و ایربادز MOECEN Earbuds X2، تازه‌ترین محصولات معرفی شده، هستند

هدست آنر ایکس اسپورت پرو

هواوی چند روز قبل از هدست جدید خود تحت عنوان Freelace Lite رونمایی نمود که این هدست دارای قیمتی ۴٢ دلاری است.

این دفعه، وقت رونمایی هدست بی سیم تازه آنر رسیده است. براساس گزارشات منشتر شده، آنر از هدستی بی سیم و ایربادز تازه خود رونمایی نموده است. هدست بی سیم جدید آنر محصولی از نوع گردنی است. این هدفون‌ها طراحی نیمه گوشی دارد و به درایورهای ١٣ میلی متری مجهز هستند. اتصال آن‌ها، با بلوتوث نسخه ۵.٠ انجام می‌شود. این هدست، دارای قابلیت اتصال سریع به گوشی‌های آنر است.

هدست آنر ایکس اسپورت پرو

هدست جدید آنر، سه رنگ سبز، نارنجی و مشکی دارد. بر عکس خیلی از هدست‌های این سبک، آنر xSport Pro افزون بر اتصال آهن ربایی، از قلاب گوش هم استفاده می‌کنو. البته لازم به ذکر است که این هدست دارای میکروفون‌های داخلی و کنترل از راه دور داخلی و پشتیبانی از حالت حذف نویز ENC است.

هدست بی سیم Honor xSport Pro هم یک باتری ١٢٠ میلی آمپر ساعتی، استاندارد IP55 و ١٨ ساعت عمر باتری با درگاه شارژ از نوع Type-C است. این هدست، قیمتی ٣٢٩ یوانی معادل ۵١ دلار آمریکا دارد که البته به مدت محدود، قیمت آن به ٢٩٩ یوان معادل ۴۶ دلار آمریکا کاهش می‌یابد. حال باید منتظر ماند و دید آیا واقعا این هدست سر موقع عرضه خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هدست آنر ایکس اسپورت پرو (Honor xSport Pro) رونمایی شد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر