;
coinex

تریلر فصل ششم وارزون (Call of Duty: Warzone) منتشر شد

در حالی که مدتی کمی تا زمان شروع فصل ششم وارزرون مانده است، توسط اکتیویژن تریلر فصل ششم وارزون (Call of Duty: Warzone) منتشر شد.

تریلر منتشر شده از فصل ششم وارزون به این موضوعاتی اشاره دارد که یکی از آن‌ها سرنوشت راسل ادلر است. براساس شایعات خبر از بازگشت الکس میسون داده می‌شود و او اپراتور بعدی واروزن است.

تریلر فصل ششم وارزون (Call of Duty: Warzone)

البته اکنون این موضوع به وسیله‌ی اکتیویژن تایید نگشته و باید در انتظار اطلاعات بیشتری در این باره باشیم. هواداران Call of Duty: Black Ops به خاطر دارند که الکس کاراکتر اصلی نسخه اول این سری بود که دشمنان او را شستشوی مغزی داده بودند. الکس میسون در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به عنوان یک کاراکتر فرعی برگشته بود.

نکته لازم به ذکر این تریلر، نابودی دوباره Verdansk است. آدلر شستشوی مغزی گشته و بمبی را در Verdansk قرار داده که Stitch موفق نخواهد شد آن را خنثی نماید. گویا که استودیو ریون سافتور در حال آماده‌سازی خود برای نقشه تازه‌ی بازی است. به جهت این که به تاریخ عرضه Call of Duty: Vanguard نزدیک خواهیم شد، وارزون می‌خواهد تغییرات بیشتری دهد تا فضای آن به Vanguard نزدیک‌تر باشد. از سوی دیگر احتمالا پشتیبانی از Call of Duty: Black Ops Cold War هم با فصل ششم به اتمام خواهد رسید.

تریلر فصل ششم وارزون (Call of Duty: Warzone)

استودیو ریون سافتور اکنون بر نقشه جدید وارزون هم در حال کار است که در جزیره‌ای در اقیانوس آرام اتفاق افتاده است. نقشه تازه‌ی بازی نسبت به Verdansk خیلی فرق دارد و به علت محیط استوایی آن باید بیشتر دارای انتظار درگیری در جنگل‌های بزرگ باشید. توسعه نقشه تازه وارزون با موتور بازی‌ سازی Call of Duty: Vanguard انجام شده است. به همین علت باید توقع داشت که ادغام وارزون و Call of Duty: Vanguard به راحتی انجام شود. فصل ششم وارزون و Call of Duty: Black Ops Cold War از ۷ اکتبر یا همان ۱۵ مهر ۱۴۰۰ شروع خواهد شد.

بازی Call of Duty: Warzone الان بر پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفته است.

برای تماشای تریلر فصل ششم Call of Duty: Warzone در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر فصل ششم وارزون (Call of Duty: Warzone) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر