;
coinex

مشخصات کنسول بازی Legion Play لو رفت ؛ رقیبی جدی برای استیم و نینتندو

به تازگی مشخصات کنسول بازی Legion Play لو رفت ؛ رقیبی جدی برای استیم و نینتندو اطلاعاتش توسط تصاویری جدید فاش گردیده است.

کنسول بازی دستی لنوو دارای مشخصات فنی قدرتمندی اسک که به نظر رقیب کنسول نینتدو سوئیچ و استیم Deck به حساب می‌آید.

مشخصات کنسول بازی Legion Play

در سال ۲۰۲۱، چند کنسول بازی دستی شامل نینتندو سوئیچ اولد و استیم Deck و GDP XP وارد بازار شده است که گویا لنوو هم خود را برای ورود به این بازار آماده کرده است.

طبق گزارشات منتشر شده، به تازگی تصاویری از کنسول دستی لنوو در صفحه MWC 2021 وب‌سایت ژاپنی لنوو بارگذاری و در توضیحات آن‌ها نام لیجن‌پلی آورده شده است. بنابراین، احتمالا این شرکت می‌خواهد محصول اشاره‌شده را اوایل امسال رونمایی نماید اما به‌دلایلی از این تصمیم پشیمان گشته است.

مشخصات کنسول بازی Legion Play

در این تصاویر رابط کاربری اختصاصی این کنسول بازی، نماد Geforce Now و فروشگاه گوگل‌پلی و چند اپلیکیشن گوگلی دیگر نشان داده می‌شود.

در تصاویر لو رفته، قابلیت‌های مهمی مثل پشتیبانی از درگاه یو‌اس‌بی سی، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، کنترلر‌های آنالوگ دوگانه، چهار دکمه اصلی، دی‌‌پد و کلید‌های بالای دستگاه نشان داده شده است. البته لازم به ذکر است که این دستگاه فاقد دوربین است.

این کنسول برای بازی‌های AAA ساخته شده و نخستین کنسول گیمینگ اندرویدی مبتنی‌ بر فناوری ابری است. این کنسول قابلیت اجرای صدها بازی ابری را برای کاربران فراهم نموده است. افزون بر این این دستگاه دارای امکان استریم کتابخانه بازی‌ها یا اجرای بازی‌های موبایلی نیز هست.

لیجن‌پلی دارای نمایشگری ۷ اینچی Full HD با نسبت تصویری ۱۶ به ۹ و قابلیت پشتیبانی از HDR10، دو بلندگو و لرزاننده دوگانه و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. برنامه سازندگان لنوو برای همه سازندگان بازی‌های رایانه‌ای باز است و به‌زودی در بازارهای منتخب منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات کنسول بازی Legion Play چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر