;
coinex

لپ تاپ Aspire Vero ایسر با ویندوز 11 رونمایی شد

لپ تاپ Aspire Vero ایسر با ویندوز 11 رونمایی شد . در ساخت این لپ تاپ، ایسر از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است و آن را مجهز به ویندوز ۱۱ نموده است.

پس از عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۱ مایکروسافت، شرکت‌های گوناگون سازنده‌ی پی‌سی، محصولات تازه خود را با پشتیبانی از نسخه‌ی جدید این سیستم عامل عرضه می‌کنند. ایسر نیز جزیی از این برندها است که لپ‌تاپ Aspire Vero خود را با ویندوز ۱۱ معرفی نموده است.

لپ تاپ Aspire Vero ایسر با ویندوز 11

براساس گزارشات منتشر شده، از قابلیت‌های اصلی Aspire Vero داشتن ویندوز ۱۱ است ولی نکته‌ی جذاب درباره این لپ‌تاپ، استفاده از پلاستیک بازیافت‌شده در ساخت آن است که در واقع می‌توان گفت نخستین لپ‌تاپ ایسر با تمرکز بر پایداری محیط زیست به حساب می‌آید. لپ تاپی که در ساخت شاسی و کلیدهای کیبورد لپ‌تاپ جدید خود از پلاستیک‌ بازیافتی استفاده نموده است. در واقع ۳۰ درصد شاسی این لپ‌تاپ و ۵۰ درصد مواد مورد استفاده برای ساخت کلید‌های کیبورد آن، از پلاستیک بازیافت‌شده ساخته شده‌اند.

ایسر جهت بسته‌بندی این لپ‌تاپ ۱۰۰ درصد از پلاستیک قابل بازیافت استفاده کرده است. حتی در ساخت پلاستیک‌ روکش دستگاه و روکش محافظ صفحه‌کلید این لپ‌تاپ هم از مواد قابل بازیافت استفاده شده است. ۸۵ درصد کارتن اصلی لپ‌تاپ تازه‌ی ایسر هم از مواد بازیافت‌شده تولید شده است.

لپ تاپ Aspire Vero ایسر با ویندوز 11

این لپ‌تاپ دارای یک پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل Core i7، تراشه‌ی گرافیکی آن Iris Xe، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD، Aspire Vero از یک نمایشگری ۱۵٫۶ اینچی Full HD، پشتیبانی از وای‌فای ۶، یواس‌بی نوع سی، دو درگاه یواس‌بی A و درگاه HDMI 2.0 است.

لپ‌تاپ جدید ایسر اکنون با قیمت ۸۹۹٫۹۹ دلار برای مدل Core i7 مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD در دسترس است. مدل Core i5 نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD قیمتی ۶۹۹٫۹۹ دلاری دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ Aspire Vero ایسر با ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر