;
coinex

اولین تریلر فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی (City Welcome to Raccoon) منتشر شد

انتشار اولین تریلر فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی امیدواری های زیادی را در دل طرفداران این مجموعه انداخت. اکنون می دانیم که در 3 آذر این فیلم اکران می شود.

لحظاتی پیش شاهد انتشار اولین‌ تریلر رسمی فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی بودیم که در آن از زمان اکران و پخش این مجموعه جذاب در تاریخ سوم آذر باخبر شدیم.

از سری مجموعه‌هایی که تاکنون از رزیدنت اویل دیدیم، این مجموعه جدید عناصر کلاسیک را در بردارد. عناصری مثل انسان‌های زامبی گونه و سگ‌های زامبی. این فیلم در تلاش است تا طرفداران این کالکشن را به دورانی برگرداند که در آن آمبرلا تبدیل به یک ویرانه تاریک شد.

اولین تریلر فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی

همه ما لااقل یکبار اسم این بازی یا فیلم را شنیده‌ایم. ساخت مجموعه بازی این روایت جذاب را استودیوی کپکام بر عهده دارد و حالا فیلم سینمایی این بازی محبوب ساخته شده است.

اولین تریلر فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به کایا اسکودلاریو، هانا حان کامن و رابی امل اشاره کرد. فیلم رزیدنت اویل، به شهر راکون خوش آمدید روایت جذاب آمبرلا و ویروسی است که به یکباره شهر زیبا و آرامی را به وحشت می‌کشد. این فیلم قرار است در تاریخ 24 نوامبر یا همان 3 آذر ماه اکران شود.

در پی انتشار این خبر هواداران این مجموعه که قبلا نیز با فیلمسازی این بازی آشنا بودند بسیار امیدوار شدند و همه ما منتظر اکران یک فیلم جذاب با بازیگران محشری هستیم که برای بقای شهر می‌جنگند. سری بازی‌های رزیدنت اویل بسیار محبوب است و از همین رو خالقان این کالکشن تصمیم گرفته‌اند به تولید فیلم آن هم بپردازند.

برای تماشای تریلر فیلم City Welcome to Raccoon در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر