;
coinex

دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

یکی از کیدراماهای جذاب این روزها سریال زن بی نظیر است. برای دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده این مطلب را از دست ندهید.

طرفداران ژانر کمدی و جنایی، این سریال جذاب را از دست ندهید. این سریال پرطرفدار به کارگردانی چویی یونگ هون ساخته شده است. ای کارگردان سریال‌هایی همچون خواهران، بازیگران خوب و قشر مرفه را در کارنامه خود دارد.

فیلمنامه این مجموعه را نیز کیم یون نوشته است. ما در این نوشتار لینک دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای One the woman

داستان زن بی‌نظیر درباره یک زن کارآگاه جسور و سرسخت است که یک روز همه‌ی خاطرات خود را از یاد برده و فراموشی می‌گیرد. در همین زمان زندگی‌اش با دختر ناتنی خانواده‌ای ثروتمند که دقیقا از نظر ظاهری شبیه به خودش است، عوض می‌شود.

هان سونگ ووک که به خاطر مشکلات خانوادگی‌اش بر سر ارث و میراث از کره رفته بود، تصمیم می‌گیرد باری دیگر برگردد تا حقایقی را درباره سرگذشت پدرش بفهمد. او زمانی که با عشق قدیمی‌اش روبه‌رو می‌شود دیگر نمی‌خواهد او را از دست بدهد.

دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman)
دانلود سریال زن بی نظیر قسمت هفتم / دانلود سریال One the woman قسمت هفتم / دانلود رایگان قسمت 7 زن بی نظیر با زیرنویس چسبیده

سریال زن بی نظیر 16 قسمت دارد و انتظار می‌رود که پخش این سریال تا 6 نوامبر 2021 به پایان برسد. کیدراما این سریال را از شبکه SBS در روزهای جمعه و شنبه ساعت 6 و نیم بعد از ظهر پخش خواهد کرد.

در این سریال لی سانگ یون در نقش هان سونگ ووک، لی هانی در نقش چو یئون جو و  کانگ می نا، کیم یونگ هون در نقش جوانی هان سونگ ووک، کیم دو یئون در نقش جوانی چو یئون جو و کانگ می نا، پارک جونگ هوا در نقش پارک سو یی و لی ون گئون در نقش آن یو جون حضور دارند.

لی سانگ یون، یک بازیگر کره‌ای بوده و 40 سال سن دارد. او اولین بار با بازی در مجموعه تلوزیونی دو دوست شناخته شد. از دیگر سریال‌هایی که این بازیگر در آن‌ها ایفای نقش داشته می‌توان به در مورد زمان، زن نامهربان، چشم‌های فرشته و زندگی زیباست اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود سریال زن بی نظیر قسمت هفتم دسترسی داشته باشید. علاوه بر دانلود سریال کره ای‌ زن بی نظیر ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 6 سریال زن بی نظیر (One the woman) با زیرنویس چسبیده

دانلود قسمت هفتم زن بی نظیر بدون سانسور

دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman)
دانلود سریال کره ای‌ زن بی نظیر / دانلود سریال One the woman قسمت هفتم / قسمت هفتم زن بی نظیر بدون سانسور
  • نام سریال: زن بی نظیر (One the woman)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه SBS
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جنایی، درام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: جمعه و شنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و  10 دقیقه
  • بازیگران: Lee Ha Nee, Lee Sang Yoon, Lee Won Keun

دانلود رایگان قسمت 7 زن بی نظیر با زیرنویس چسبیده از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 7 سریال زن بی نظیر (One the woman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر