;
coinex

تریلر رسمی سریال Locke and Key توسط نتفلیکس منتشر شد

بالاخره تریلر رسمی سریال Locke and Key منتشر شد. نتفلیکس قرار است در 30 مهر ماه فصل دوم این سریال ترسناک و فانتزی را در ده قسمت پخش کند.

نتفلیکس یکی از شبکه های محبوبی است که به تازگی تریلر سریال لاک و کلید (Locke and Key) را منتشر کرده است. در ادامه قصد داریم درباره این سریال که دارای تصاویر بسیاری است صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فصل یک سریال Locke and Key یا همان لاک و کلید با ماجراجویی‌های بسیاری همراه بود. حالا اما در تریلر تازه منتشر شده این سریال توسط نتفلیکس شاهد تلاش های داج گیب و ایدن هستیم که در صدد اند تا کلیدی بسازند که سرآغاز یک آشوب و هرج و مرج است. با تکراتو همراه ما باشید.

تریلر رسمی سریال Locke and Key

در تریلر جدید سریال شیطانی قفل و کلید نکات کلیدی و مهمی نهفته است که باید آنها را در کنار تلاش های گیب و ایدن شروعی برای آشوبی بزرگ بدانیم. کشمکش میان اعضای خانواده لاک در حال افزایش است و داج شخصیت شرور این سریال قصد دارد با سوء استفاده از این موقعیت، نقشه های شوم خود را عملی کند.

تریلر رسمی سریال Locke and Key

طبق گفته‌ها و شنیده‌ها فصل دوم این سریال می‌تواند دارک تر و فانتزی‌تر از قسمت‌های قبلی باشد. از جمله بازیگرانی که در پارت دوم این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به رابرت اسکات، امیلیا جونز، پتریس جونز و دیگران اشاره کرد.

دو بازیگر نیز به فصل دوم سریال لاک و کلید ملحق شده اند که عبارتند از: کارلتون کیوس و میردیث آوربل. سریال جذاب لاک و کلید در واقع اقتباسی از اثر جو هیل و گابریل رودریگز است که کمیکی جالب است. این سریال ترسناک و با تم ماوراء الطبیعه است که روایتگر چند خواهر و برادر است.

آنها در یک کلبه چوبی زندگی می کنند و کلیدی می‌یابند که با آن به قدرت های زیادی دست پیدا می کنند. پس از اینکه به خانه پدری شان برمی گردند با موجودی شیطانی رو به رو می شوند. این موجود شرور در پی کسب کلید جادویی است. فصل دوم این سریال اقتباسی در 10 قسمت ساخته شده و قرار است در 30 مهر از شبکه نتفلیکس پخش شود.

 برای تماشای تریلر فصل دوم سریال Locke and Key در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر رسمی سریال Locke and Key چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر