;
coinex

درآمد استریمرهای توئیچ چقدر است؟

گروهی از هکرهای ناشناس با هک پلنفرم توئیچ درآمد استریمرهای توئیچ را فاش کردند و برخی از استریمرها نیز درآمدهای خود را تائید نمودند.

اخیرا گروهی از هکرها پلتفرم توییچ را هک کردند و طی این حمله سایبری اطلاعات استریمرها و بیشترین دستمزدهای پرداختی آنها لو رفته است. این خبر بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته است.

اخیراً کاربری ناشناس اطلاعاتی را در وب سایت  chan4 منتشر نموده و ادعا کرده که این اقدام برای تضعیف توئیچ و افزایش رقابت در حوزه سرویس‌های استریم انجام شده است. اطلاعات کاربران عادی توسط این فرد فاش نشده و اگر اطلاعات بیشتری از توئیچ داشته باشد نباید هرگز اطلاعات کاربران عادی را فاش کند.

درآمد استریمرهای توئیچ

مطابق اخبار منتشر شده، عده‌ای از هکرها سرویس توئیچ را که مختص استریمرها است هک کرده‌اند. از مهمترین اطلاعات فاش شده می‌توان به دستمزدهای پرداختی استریمرها اشاره کرد که چند تن از استریمرها آن را تایید کرده‌اند‌. منبع این درآمدها اشتراک‌های کاربران و درآمدهای تبلیغاتی است که توییچ مستقیماً آن را پرداخت کرده و این درآمد شامل درآمدهای خارج از توییچ نمی‌شود.

درآمد استریمرهای توئیچ

درآمد استریمرها از توییچ در سال‌های اخیر بیش از یک میلیون دلار بوده که توئیچ آنها را به طور مستقیم پرداخت کرده است. در رتبه اول این لیست طویل critical role قرار دارد که گروهی صداپیشه هستند که dungeons & dragons استریم می‌کنند و در دو سال گذشته بیش از ۹.۶ میلیون دلار و سه گروه بعدی موجود در این لیست بیش از ۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند.

گفته می‌شود این اتفاق بزرگترین نشت اطلاعاتی آمازون در طول تاریخ تأسیس آن است. از همین رو مشکلات بسیاری برای این شرکت به وجود آمده است. آمازون روی حساب‌های پرداختی‌اش و میزان دستمزدهایش حساس است و سرویس‌های پرداخت دستمزد آن از امنیت بسیاری برخوردار است.

سرویس‌های دیگری مانند یوتیوب گیمینگ برای چنین امری هزینه‌های زیادی صرف می‌کنند. هک پلتفرم توییچ به خاطر داشتن استریمرهای زیاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص درآمد استریمرهای توئیچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    9 میلیون دلار پول بی زبون بابت مسخره بازی

    پاسخ