;
coinex

سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد و توانست با ثبت رکورد ۱۱۱میلیون بیننده در ماه اول جایگاه پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس را تصاحب کند.

به گفته نتفلیکس، سریال اورجینال اسکویید گیم توانست با ۱۱۱میلیون بیننده، به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در طول تاریخ تبدیل شود و جایگاه آن بالاتر از سریال بریجرتون (Bridgerton) با ۸۲ میلیون خانوار بیننده قرار بگیرد.

این سریال‌ این روزها حسابی وایرال شده و بر سر زبان‌ها افتاده است و در ۹۰ کشور به رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس رسیده و به بیش از ۳۰ زبان دوبله و زیرنویس شده است.

سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس شد

هرچند سریال اسکویید گیم اولین سریالی غیر انگلیسی نبود که توانست حسابی در نتفلیکس مشهور شود، ولی این کیدراما هیجان انگیز توانست بیش از مانی هایست یا سریال دارک مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و به پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

با اعلام نتفلیکس از زمان انتشار این سریال و تنها در بازه زمانی 25 روز، 111 میلیون کاربر این سرویس استریم به تماشای این سریال نشسته‌اند و برای اولین بار است که شمار بینندگان یک سریال نتفلیکس در چهار هفته ابتدایی از انتشارش از 100 میلیون کاربر عبور میکند.

سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس
سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس

این آمار براساس ملاک جدید نتفلیکس تنظیم شده است؛ یعنی مشاهده حداقل دو دقیقه از هر سریال توسط کاربر کافی است تا آن کاربر بیننده سریال تلقی شود.

جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون یکی از افراد سرشناسی بود که در صفحه توییتر خود به نتفلیکس برای موفقیت در استراتژی بین‌المللی‌سازی تبریک گفته و عملکرد شبکه را تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش دانسته است.

سخنگوی آکادمی هفته گذشته در مصاحبه با ورایتی گفت که با توجه به اینکه سریال اسکویید گیم طبق دستورالعمل‌های کمپانی نتفلیکس ساخته شده و از ابتدا قرار بوده از این شبکه پخش شود، امکان رقابت برای امی پرایم‌تایم را خواهد داشت.

هرچند سوتی های سریال sQUID gAME نشان می‌دهد این سریال بی نقص نیست، اما به حدی در بین مردم محبوب شده است که همگی بی‌صبرانه منتظر اعلام زمان پخش فصل دوم آن هستند.

سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس

هوانگ دونگ-هیوک خالق سریال بازی مرکب در مصاحبه با تایمز می‌گوید:

در صورت تولید فصلی دیگر بر روی شخصیت فرانت من (The Front Man) تمرکز می‌کنم. اگر بتوانم فصل دوم را بسازم، یک ایده می‌تواند داستانی در مورد شخصیت «فرانت من» باشد.

جدا از این‌ها، اگر شما این سریال را تماشا کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) و نقد سریال بازی مرکب (Squid Game) را در تکراتو از دست ندهید.

اما اگر هنوز در تماشای این سریال هیجان انگیز دو دل هستید، پیشنهاد می‌کنیم وقت را تلف نکرده و اسکویید گیم را که از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است، از کانال تلگرامی ما دانلود و تماشا کنید. این سریال با زیرنویس فارسی چسبیده و همینطور نسخه دوبله در کانال ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده ترین سریال نتفلیکس چیست؟ شما این سریال هیجان انگیز را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر