;
coinex

تاریخ انتشار سریال Tales of the Walking Dead مشخص شد [+داستان و بازیگران]

تاریخ انتشار سریال Tales of the Walking Dead به عنوان جدیدترین اسپین آف سریال محبوب مردگان متحرک مشخص شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

اخیرا اخباری درباره یک اسپین آف جدید برای مردگان متحرک به نام Tales of the Walking Dead منتشر شده است که طرفداران را به وجد آورده است. این سریال روی شخصیت های قدیمی و جدید سریالاصلی تمرکز دارد.

تاریخ انتشار سریال Tales of the Walking Dead

به نظر می رسد حداقل تا تابستان 2022 باید منتظر انتشار این سریال باشیم. در همین خصوص اسکات ام. گیمپل مدیر ارشد محتوای دنیای مردگان متحرک در گفتگویی با ددلاین گفت:

این سریال جدید نسبت به عناوین قبلی، هدف کاملا متفاوتی دارد و قرار است بر اساس دیدگاه‌ها و ایده‌های جدیدی ساخته شود. این سریال، داستان‌هایی خلاف آنچه در گذشته گفته شده را روایت می‌کند.

Tales of the Walking Dead

یحتمل فصل اول این سریال برای تابستان 2022 برای پخش از شبکه AMC برنامه ریزی شده است. چنینگ پاول شورانر سریال جدید است که تجربه بالایی در این حوزه دارد. او در گذشته در سریال های The Walking Dead و Fear the Walking Dead به عنوان نویسنده و تهیه کننده حضور داشته و اخیرا در گفتگویی گفته:

من در ابتدا به عنوان یکی از طرفداران سریال مردگان متحرک کارم را شروع کردم و اکنون قرار است به عنوان شورانر یکی از متفاوت‌ترین اسپین‌های آن در پروژه همکاری داشته باشم. این دیوانه‌کننده است و من از AMC و اسکات بسیار متشکرم که از من و نویسندگانم حمایت کردند. ما در مرزهای این جهان فشار بسیاری را تحمل کردیم و با سختی‌های فراوان سعی کردیم در نهایت یک سریال جدید و غیرمنتظره‌ را برای شما خلق کنیم. نکته مهم این است که ما در این میان به هیچ‌وجه از طرفداران اصلی و قدیمی سریال غافل نشدیم.

سریال واکینگ دد اولین بار در سال 2010 بر مبنای کامیک های مخصوص آن منتشر شد و اسپین آف آن با نام Fear the Walking Dead نیز در سال 2015 منتشر شد. سال 2020 نیز با The Walking Dead: World Beyond آشنا شدیم که روی اولین نسل نوجوانان پس از شیوع بزرگ متمرکز بود.در همان سال AMC اعلام کرد که اسپین آف جدیدی با محوریت شخصیت هایی محبوبی چون دریل دریلکسون و کارول پلتیه در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار سریال Tales of the Walking Dead چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر