;
coinex

نام برخی از طرفداران سریال مانی هایست در تیتراژ پایانی لیست می شود ؛ ثبت نام کنید!

سازندگان سریال محبوب سرقت پول اعلام کرده اند که قصد دارند نام برخی از طرفداران سریال مانی هایست در تیتراژ پایانی بیاید باید همین حالا نام خود را ارسال کنید

خبر خوش برای طرفداران سریال مانی هایست این است که همزمان با ساخت و اکران فصل نهایی این مجموعه قرار است که نام برخی از طرفداران این سرسال در تیتراژ پایانی ذکر شود. اما ماجرا چیست؟

پایان یکی از محبوب ترین سریال‌های نتفلیکس نزدیک است و خانه کاغذی یا همان سرقت پول قرار است که به زودی اکران شود. خانه کاغذی یا سرقت پول از جمله سریال‌های غیر انگلیسی زبان است که توانسته رکورد خوبی را در شبکه نتفلیکس جا به جا کند.

نام برخی از طرفداران سریال مانی هایست در تیتراژ پایانی

فصل نهایی سریال سرقت پول در راه است و علاقه‌مندان این مجموعه بی‌صبرانه منتظر هستند تا سرنوشت گروه سارقان را بدانند. دو ماه پیش بود که بخشی از قسمت‌های ابتدایی این سریال پخش شد و دیدیم که سارقان به رهبری لیسبون در برابر بانک و ارتش اسپانیا مقاومت می‌کنند.

نام برخی از طرفداران سریال مانی هایست در تیتراژ پایانی

از طرف دیگر رهبر اصلی گروه یعنی پروفسور توسط یکی از نیروهای گارد ملی دستگیر شده بود. در همین چند قسمت شخصیت‌های زیادی مانند توکیو، نایروبی، اسلو و مسکو مردند. حالا قرار است که بخش دوم فصل پنجم پخش شود.

در حوالی اکران بخش دوم از فصل پنجم، قرار شده که سازندگان برای تقدیر و تشکر از حمایت‌های هواداران و تماشاچیان این سریال نام برخی از آنها را در تیتراژ پایانی ذکر کنند. حالا سازندگان سریال خانه کاغذی از هواداران تقاضا نموده‌اند تا نام خود و ملیتشان را برای آنها ارسال کنند.

در بیانیه این سریال آمده است که قرار است نام 100 نفر در تیتراژ پایانی بیاید و از متقاضیان درخواست نموده‌اند که با ویدئویی از خود میزان طرفداری خود را نشان دهند. تاکنون طرفداران زیادی از سراسر جهان نسبت به ارسال ویدئو و اطلاعات خویش اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نام برخی از طرفداران سریال مانی هایست در تیتراژ پایانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر