;
coinex

تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) منتشر شد

به تازگی و پس از تقریبا دو سال و نیم قرار است به زودی فصل چهارم سریال چیزهای عجیب اکران شود. حالا تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب منتشر شده است.

به تازگی ویدئوی کوتاهی از فصل چهارم سریال چیزهای عجیب منتشر شده است که نشان می‌دهد تعطیلات خوش و خرم کاراکترهای داستان در یک چشم بر هم زدن به آشوب کشیده می‌شود. توجه داسته باشید که ادامه مطلب ممکن است حاوی اسپویل داستان باشد.

تاکنون سه تیزر از فصل چهارم این سریال منتشر شده بود و از همان ابتدای پخش تیزرهای مرموز داستان متوجه این نکته شده‌ایم که مجموعاً با چهار تیزر رو به رو هستیم. اکنون به مناسبت روز چیزهای عجیب که ششمین روز از ماه نوامبر و در واقع روز گم شدن ویل بایرز در شهر هاوکینز است، چهارمین تیزر نیز منتشر شده.

تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

در تیزر تازه منتشر شده سریال Stranger Things شاهد به آشوب کشیده شدن تعطیلات شخصیت‌های نوجوان داستان هستیم. حالا در این فصل ایلون برای مایک نامه سرشار از احساساتی نوشته و در آن شرایط خود را ایده آل توضیح داده است.

تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

ایلون یا همان دخترک مهم و شخصیت کلیدی سریال چیزهای عجیب منتظر است تا بهار بیاید و برای تعطیلات به هاوکینز برگردد. در ادامه خواهیم دید که در مدرسه آنها سایر شخصیت‌ها و هم مدرسه‌ای هایش، رفتار خوبی با وی ندارند.

با وجود صحنه‌های ناامیدکننده ای که در تیزر فصل چهارم می‌بینیم، نمی‌توان گفت که قرار است با تعطیلات خوبی همراه باشیم. در برخی از صحنه‌ها نگاه اندوهناک ایلون به سایر بچه‌ها که مشغول اسکیت بازی هستند و موسیقی عجیب و شلیک به سمت پنجره را شاهدیم که ما را متوجه این نکته می‌کنند: قرار نیست همه چیز بر وفق مراد پیش رود.

تیزر جدید این سریال، به کالیفرنیا خوش آمدید نام دارد و تا هفته‌های آتی نتفلیکس تریلر رسمی و بلند این مجموعه را پخش خواهد کرد. فصل چهارم و تمامی قسمت‌های آن از ابتدای سال میلادی جدید آغاز می‌شود.

برای تماشای تیزر سریال Stranger Things در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر