;
coinex

وین دیزل خواهان بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن است!

مدتی قبل خواندیم که وین دیزل و دواین جانسون با یکدیگر به مشکلاتی برخورده بودند اما حالا وین دیزل خواهان بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن است!

بازیگر محبوب و البته جدی سریع و خشن با انتشار پستی در اینستاگرام خود اطلاع داد که تمایل دارد دواین جانسون در سریع و خشن 10 حضور داشته باشد. دومینیک یا وین دیزل داستان مدتی پیش و طی یک مشاجره لفظی در پشت صحنه این فیلم با دواین جانسون حواشی زیادی ایجاد کرده بود.

وین دیزل حالا پشیمان از رفتارهای گذشته، درخواست همکاری مجدد با دواین جانسون داده است. وی با اشاره به کدورت‌های احتمالی خواسته است که جانسون سرنوشت خود را در نقش جذابش ادامه دهد و آن را تکمیل نماید. سریع و خشن 10 در واقع به نحوی پایان بندی و شاکله اصلی داستان را تشکیل می‌دهد.

وین دیزل خواهان بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن

همان‌طور که مدتی پیش در تکراتو خواندیم، وین دیزل در پشت صحنه سریع و خشن با دواین جانسون بحث‌های حرفه‌ای کرده بودند که منجر به ایجاد کدورت‌هایی شده بود. حالا با نزدیک‌تر شدن به زمان فیلم برداری این فیلم جذاب، وین دیزل که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، از جانسون خواسته کدورت ها را کنار بگذارد و به بازی برگردد. شما می‌توانید در ادامه با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 با جدیدترین آثار سینمایی آشنایی پیدا کنید.

در ادامه بیانیه یا نامه وین دیزل را خطاب به جانسون می‌خوانیم:

وین دیزل خواهان بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن

دوئین؛ برادر کوچک‌تر من. وقتش فرا رسید. دنیا منتظر پایان داستان با فیلم Fast 10 است. همان‌طور که خودت می‌دانی،‌ فرزندهای من در خانه تو را عمو دوئین صدا می‌کنند. هیچ تعطیلاتی بدون جریان یافتن مکالمات و رد و بدل شدن آرزوهای خوب بین تو و فرزندانم گذرانده نمی‌شود. این میراث در انتظار ما است.

سال‌ها پیش به‌تو گفتم که می‌خواهم به‌قولی که به پابلو (پل واکر مرحوم) داده‌ام، وفا کنم. قسم خوردم که بهترین و مهم‌ترین قسمت از سری فیلم Fast & Furious را در قسمت دهم و پایانی به‌تصویر خواهم کشید. من تمامی این صحبت‌ها را از سر عشق و علاقه مطرح می‌کنم. ولی تو باید بیایی. این سری را رها نکن. تو یکی از مهم‌ترین نقش‌های مجموعه را ایفا کرده‌ای. هیچ‌کس به‌جز تو نمی‌تواند این نقش را بازی کند و قرار هم نیست چنین اتفاقی بیفتد. امیدوارم که در کنارمان باشی و سرنوشت خود را تکمیل کنی.

در خصوص حواشی به وجود آمده و بیانیه اکنون وین دیزل باید منتظر ماند و واکنش دواین جانسون را دید. وین دیزل در آخرین فیلم از این مجموعه سختگیری‌هایی زیادی در خصوص جانسون می‌کرد و معتقد بود که جانسون می‌تواند بهتر از این نقش خود را ایفا نماید اما جانسون از این سختگیری‌ها ناراحت شده و کدورت‌های کنونی پیش آمده است.

به نظر می‌رسد که وین دیزل در تلاش است فضای خشک بین خود و جانسون را قدری ملایم کند و او را راضی به بازگشت نماید اما همه چیز بستگی عمیفی به دواین جانسون دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه وین دیزل خواهان بازگشت دواین جانسون به سریع و خشن است چیست> نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر