;
coinex

انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road) در سال 2022 اکران خواهد شد

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road) قرار است به زودی ساخته شود و اکران گردد.

یکی از خاطره انگیز ترین انیمیشن‌های ساخته شده، انیمیشن ماشین‌ها است. قرار است که شرکت پیکسار به زودی سریال انیمیشنی Cars On The Road را توسعه دهد. این کمپانی پیش‌تر در خصوص ساخت این سریال و دیگر مجموعه‌ها مواردی را بیان کرده بود.

استودیوی پیکسار پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد از روی مجموعه ماشین‌ها، آثار بیشتری بسازد. تمامی ما لایتینگ مک کوئین و ماجراهای آن را می‌دانیم و اکنون مشخص شده که صداپیشگی این نقش را اوون ویلسون بر عهده دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road)

به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است از روی انیمیشن ماشین‌ها، یک مجموعه سریال ساخته شود. این انیمیشن بنا به گفته استودیو پیکسار، در سال 2022 اکران می‌شود و تاکنون فقط چند تصویر از آن منتشر شده است. انتظار می‌رود این انیمیشن در رده بهترین انیمیشن های 2022 قرار بگیرد.

انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road)

ماجراهای مک کوئیت یا شماره 95 و دیگر ماشین‌های داستان و جهان سخنگوی ماشین‌ها برای اکثر کودکان و نوجوانان جذاب بوده و خواهد بود. حالا ساخت سریال این مجموعه می‌تواند جذابیت‌های بسیاری داشته باشد. در ادامه شما همراهان عزیز می‌توانید با بهترین های 2022 و بهترین فیلم های 2022 در سایت فیگار آشنا شوید.

پیکسار علاوه بر این مجموعه، آثار در دست ساخت دیگری نیز دارد که قرار است به عنوان آثار سینمایی اکران شوند. شبکه آنلاین دیزنی پلاس برای شبکه دیزنی اهمیت بسیاری دارد و حالا پیکسار نیز می‌تواند مخاطبان زیادی برای آن جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من که منتظرش هستن

    پاسخ

    ممکنه سال 2025 اکران شود

    پاسخ

    ممکنه سال 2025 اکران شود

    پاسخ

    ممکنه قسمت ۴ سال۲۰۲۵ اکران شود

    پاسخ