;
coinex

بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین از سال 2017 با موفقیت انجام شد

بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین برای امنیت بیشتر و بهبود حریم خصوصی، روز گذشته با موفقیت اجرا شد. بعد از سال 2017، این اولین و بزرگ‌ترین ارتقای شبکه بیت کوین (تپروت) است.

کد معروف بیت‌کوین یا همان تپروت، به‌روزرسانی شد. بنابر گزارشی که توسط The Block منتشر شده، بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین روز گذشته (14 نوامبر) بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره راه‌اندازی شد.

بعد از به‌روزرسانی سال 2017 که منجر به هارد فورک شبکه‌ بیت کوین شد، تپروت مهم‌ترین به‌روزرسانی معرفی شده است. این به‌روزرسانی آن‌چنان بحث‌برانگیز نیست؛ اما بررسی تغییراتی که در بزرگ‌ترین شبکه‌ بلاک چین جهان اعمال می‌کند، ارزشمند است.

بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین

بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین

در بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین ، امنیت و حریم خصوصی افراد در تراکنش‌های پیچیده‌تر، بیشتر از قبل شده است. امنیت بیشتر در این آپدیت از طریق امضای جدیدی انجام می‌شود که باعث می‌شود تراکنش‌های پیچیده، شبیه به هر تراکنش دیگر به‌نظر برسند. به بیان دیگر، به روز رسانی تپروت شرایطی را فراهم می‌کند تا تراکنش‌های شبکه لایتنینگ، ظاهری شبیه به سایر تراکنش‌های عادی درون‌زنجیره‌ای داشته باشند.

در به‌روزرسانی جدید تپروت، سارقان یا افرادی که به تراکنش‌ها سرک می‌کشند، به سختی تشخیص می‌دهند که یک تراکنش غیرمعمولی در حال انجام است. در این به‌روز‌رسانی تپروت، سیستم کریپتوگرافیک فعلی حذف شده و به این ترتیب، مقیاس‌پذیری شبکه بیت کوین نیز تغییر کرده است. بنابراین، رسیدگی به تقاضا برای این ارز دیجیتال آسان‌تر خواهد بود.

از سال 2017 تا به حال، این اولین باری است که کد شبکه بیت کویت به‌روز‌رسانی می‌شود و می‌توان گفت،‌ بهترین زمان برای به‌روزرسانی بود. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هنوز هم مخالفانی دارند؛ با این‌حال، ارزهای دیجیتال کاربران فعالی دارند که همه‌جا حضور دارند؛‌ از سالن‌های سینمای AMC گرفته تا ال سالوادور.

به‌روزرسانی تپروت می‌تواند در رسیدگی و تطبیق دادن تازه‌واردها، به شبکه بیت کوین کمک کند. علاوه‌براین، مشکلات تریدرهای قدیمی‌تر را نیز برطرف می‌‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوشتار بزرگترین آپدیت شبکه بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر