;
coinex

پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home را ببینید

پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home را ببینید. در این نوشتار از تکراتو این پوسترها را برایتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

مارول و دنیای سینمایی‌اش، این روزها خیلی بر سر زبان افتاده‌اند. زیرا فاز چهارم مارول، به تازگی شروع شده است و بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کرده است. به همین ترتیب، مارول امروز به یکی از محبوب‌ترین سری‌های خود پرداخته است. تازگی پوسترهای جدید فیلم Spider Man No Way Home منتشر شده است و امروز در این مطلب به همین پوستر‌ها خواهیم پرداخت.

همچنین میتوانید تریلر فیلم Spider Man: No Way Home را در تکراتو تماشا کنید.

پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home

همان طور که گفتیم، مارول این روزها خیلی بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی، ابتدا سریال وانداویژن را منتشر کرد. وانداویژن به سرعت توانست تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش در زمان خود شود. بعد از آن، نوبت به فالکون و سرباز زمستان رسید تا رکوردهای وانداویژن را جابه‌جا کند. در نهایت، سریال لوکی با حواشی زیادی نمایش داده شد و عنوان برترین سال ٢٠٢١ را از آن خود کرد. با این که قیمت آخر سریال Loki مخاطبان را بسیار گیج کرد، اما تأثیر به سزایی در دنیای سینمایی مارول داشت.

پوسترهای شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home

پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home

پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home

همچنین میتوانید پوسترهای جدید فیلم Spider Man No Way Home را در تکراتو ببینید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد پوسترهای رسمی شخصیت منفی های Spider-Man No Way Home چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر