;
coinex

در اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران چه گذشت؟

مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

این رویداد جهانی که همه‌ساله با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی و ارزش‌آفرینی، شبکه‌سازی، فرهنگ‌سازی، انتقال تجربیات کارآفرینان، مشاوره، کوچینگ و منتورینگ کسب‌وکارهای نوپا؛ هم‌زمان با بیش از 180 کشور جهان در ماه نوامبر برگزار می‌شود؛ امسال نیز با همت بنیاد هفته جهانی کارآفرینی ایران و حمایت مرکز کارآفرینی ایران و باشگاه کارآفرینی ایران برای هشتمین سال متوالی با برگزاری پیش رویدادهایی از 13 الی 23 آبان در سراسر ایران برگزار شد.

در اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران چه گذشت؟

مودب، دبیر اجرایی هشت دوره هفته جهانی کارآفرینی ایران در خصوص برگزاری این رویداد اعلام داشت: «هفته جهانی کارآفرینی از سال 93 به صورت دانشجویی شکل گرفت و طی این سال‌ها با حمایت و پشتیبانی اساتید ارجمند و کارآفرینان برتر کشور و دانشگاه‌ها رشد کرد.» وی در ادامه افزود:

خوشحالم پایه‌گذار رویدادی هستم که به‌وسیله آن به دنیا نشان دادیم که دستاوردهای ایران از لحاظ تکنولوژی، فناوری و دانش علمی چیزی از دنیا کم ندارد. امسال نمایندگان این رویداد در 14 استان مختلف همزمان با تهران رویدادهای هفته جهانی را برگزار کردند. از اردیبهشت 1400 برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کارآفرینانه را در شبکه‌های اجتماعی با بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای بخش‌های مختلف مرتبط با کارآفرینی آغاز کردیم و در این مدت افتخار همراهی و بهره‌مندی از دانش و تجربیات اساتید متخصص را پیدا کردیم.

فروتن، رئیس شورای سیاستگذاری هفته جهانی کارآفرینی ایران در این رویداد گفت:

اگر می خواهید کارآفرین و ارزش آفرین باشید باید خودتان را بشناسید و بدانید هر آنچه بخواهید، اتفاق میافتد.  آنچه در فضای کارآفرینی واقعی وجود دارد این است که کارآفرین اندیشه ایجاد کار را فراهم می کند. کارآفرینی یک روش تفکر است و هر آنچه به ذهن بیاید مانند نوآوری، ابتکار ، ارزش آفرینی و خلاقیت؛ کارآفرینی را خلق می کند.

دکتر کمره‎ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران به صورت آنلاین در این جلسه شرکت داشتند و اذعان کردند:

در جهان و همچنین در کشور ما، کارآفرینی شتاب دارد و از جایگاه ارزشمندی برخوردار است. دانشگاه تهران نیز با این هدف که آموزش را در راستای کارآفرینی سوق دهد و به دانشگاه نسل جدید که دانشگاه کارآفرین می‌نامند دست یابیم برنامه‌ریزی و حرکت می‌کنیم. دانشگاه تهران اولین دانشگاه ایران است که دانشکده کارآفرینی را ایجاد کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر