coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) مشخص شد

پس از انتظارهای طولانی تاریخ پخش فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) مشخص شد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سریال آتلانتا یکی از بهترین سریال‌های کمدی 2022 بوده که به کارگردانی دونالد گلاور ساخته شده است. قرار است در این مجموعه جذاب بازیگران دوست داشتنی همچون دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز به ایفای نقش بپردازند.

طبق اخبار به دست رسیده پس از مدت‌ها انتظار تاریخ اکران فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) مشخص شده است. برای اطلاع از جزئیات کامل این سریال دیدنی با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta)

فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) قرار است از شبکه FX به اکران در بیاید . داستان این سریال درباره پسری به نام ارن بوده که سعی دارد اشتباهت گذشته‌اش را جبران کند. ارن سعی دارد زندگی خود را در برابر چشمان دوست دختر سابق خود، که مادر دخترش هم است، و همچنین پدر و مادرش و پسر عمویش آلفرد  که رپری با نام هنری Paper Boi است سروسامان دهد.

تاریخ پخش فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta)
فصل سوم سریال آتلانتا کی میاد / تاریخ اکران فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) / فصل سوم سریال آتلانتا / فصل سوم سریال Atlanta

او با ترک تحصیل از دانشگاه پرینستون، هیچ پول و خانه‌ای ندارد و در نتیجه مدام در حال جابجایی بین والدینش و دوست دخترش است. هنگامی که متوجه می‌شود پسر عمویش در آستانه ستاره شدن است، ناامیدانه به دنبال برقراری ارتباط مجدد با او می‌رود، بلکه بتواند سبب بهبود زندگی خود و دخترش لاتی شود.

این سریال از آن دست سریال‌هایست که با تک تک صحنه‌هاش از شدت خنده اشک بر چشمانتان جاری می‌شود. اگر علاقمند به این دست سریال‌ها هستید باید به شما بگوییم که فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) با پخش دو قسمت ابتدایی در تاریخ 24 مارچ 2022 (۵ فروردین ١۴٠١) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل سوم سریال آتلانتا (Atlanta) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر