;
coinex

ایلان ماسک پرده از چهره ساتوشی ناکاموتو برداشت

ایلان ماسک پرده از چهره ساتوشی ناکاموتو برداشت. با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی را برایتان شرح دهیم.

ایلان ماسک میلیاردر و مدیرعامل تسلا که در سال جاری به افزایش و سقوط قیمت بیت کوین منجر شده است، به یکی از تاثیرگذارترین افراد در عرصه کریپتو تبدیل شده است.

ایلان ماسک در برنامه پادکستی با لکس فریدمن (Lex Fridman) بیان کرد به عقیده او ایده‌های فردی به نام نیک زابو (Nick Szabo) که مهندس کامپیوتر و فعال در عرصه رمز ارزها است، منجر به ساخت اولین رمز ارز جهان به نام بیت کوین شده است.

ایلان ماسک

ایلان ماسک در حضور اخیر خود در پادکست لکس فریدمن، بار دیگر شایعات مربوط به ساتوشی ناکاموتو بودن خود را تکذیب کرد. به عقیده او نیک سابو، دانشمند علوم کامپیوتر و رمزنگاری که خلق بیت کوین را انکار کرده است، بیش از هرکس دیگری مسئول پیشبرد ایده‌هایی است که منجر به خلق اولین ارز دیجیتال جهان شد.

ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا همچنین به مزیت‌های دوج کوین نسبت به بیت کوین اشاره کرد و گفت که بیت کوین به‌عنوان یک «ذخیره ثروت» دارایی مناسبی است، اما به‌عنوان یک ارز برای پرداخت‌ها بی‌فایده است.

ارسال دوج کوین به فضا

مرد سال در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از دوج کوین در مریخ پاسخ داد ارزی که در این سیاره استفاده شود باید متفاوت باشد زیرا با توجه به سرعت نور، همگام‌سازی تراکنش‌ها بسیار سخت خواهد بود.

ماسک در ادامه پیش‌بینی کرد که ممکن است دوج کوین یا شاید سایر رمزارزها سرانجام به ارز رسمی سیاره مریخ تبدیل شوند. ماسک قبلا پروژه‌ای را پیشنهاد داده بود که طی آن، از موشک شرکت SpaceX استفاده شود تا دوج کوین را به معنای واقعی به ماه بفرستد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر